- Hirdetés -

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

|

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.

Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel összekapcsolva: a Magyar Telekom tévé előfizetésével közös csomagban a “Telekom TV L + SkyShowtime” és “IPTV L + SkyShowtime” csomagok részeként vehetik igénybe az előfizetők. Ráadásul két vadonatúj SkyShowtime lineáris csatorna, a SkyShowtime 1 és SkyShowtime 2 is érkezik a Telekom ügyfelei számára. A SkyShowtime 2024. november 27-étől érhető el a Magyar Telekom kínálatában; a szolgáltatásra a Telekom honlapján lehet regisztrálni.

A Telekom ügyfelei mostantól könnyedén összekapcsolhatják a SkyShowtime-ot TV-előfizetésükkel, ami egyszerűsíti a szolgáltatás használatát, és lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a SkyShowtime előfizetés díját a TV-számlájukkal együtt fizethessék ki. A SkyShowtime alkalmazás különböző eszközökre, többek között a Telekom TV Smartboxra is letölthető lesz.

A SkyShowtime-on keresztül a Magyar Telekom ügyfelei mostantól a világ legnagyobb mozis kasszasikereit, új és exkluzív sorozatokat, illetve saját gyártású műsorokat is megtekinthetnek, beleértve a Yellowstone című nemzetközi sikersorozat valamennyi évadát – köztük a legújabb, ötödik évados epizódokat –, valamint az 1883 és 1923 című spin-off sorozatokat. A SkyShowtime exkluzív kínálatában továbbá megtalálható az Abigail, a Halo, a Képzeletbeli barátok, a Kung Fu Panda 4, a Kacsalábon, a Landman (Az olajügynök), a Lioness, a Star Trek: Discovery, A sakál napja (hamarosan), a The Darkness, Az auschwitzi tetováló, A kaszkadőr, A besúgó, a Tulsa King, a Yellowjackets, és még sok más izgalmas tartalom.

Az együttműködés fontos mérföldkő a SkyShowtime magyarországi terjeszkedésében, mivel így még több itthoni háztartásnak biztosít hozzáférést kiemelkedő színvonalú műsorai széles választékához, méghozzá rendkívül kedvező áron.

Hristina Georgieva, a SkyShowtime üzletfejlesztésért felelős vezetője így nyilatkozott: „Nagy örömmel jelentjük be első magyarországi partneri együttműködésünket, melyet a Magyar Telekommal, az ország egyik közkedvelt és megbízható, vezető távközlési szolgáltatójával indítunk. Az együttműködés keretén belül lineáris csatornákon, TV előfizetési csomagban és alapcsomagon felül választható extraként juttathatjuk el kitűnő választékunkat a Magyar Telekom felhasználóinak. Alig várjuk, hogy újradefiniáljuk a szórakoztatás élményét Magyarországon a SkyShowtime fantasztikus kínálatával.”

„Nagyon izgalmasnak tartjuk, hogy együtt átformáhatjuk a szórakoztatásról alkotott képet Magyarországon a SkyShowtime egyedül álló kínálatával, beleértve az új saját gyártású tartalmakat, exkluzív, sokat emlegetett sorozatokat, valamint a legnépszerűbb hollywoodi kasszasikereket” - tette hozzá Harsányi Gábor, a SkyShowtime regionális ügyvezető igazgatója, terjesztésért felelős alelnöke.

Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV & Entertainment igazgatója így nyilatkozott: „Nagy örömömre szolgál, hogy a kiemelt partnerség keretén belül ügyfeleink számára elhoztuk a világ egyik legnépszerűbb streaming szolgáltatását, és ezzel egyidőben elsőként hazánkban nálunk debütál a két új lineáris csatorna, a SkyShowtime 1 és a SkyShowtime 2. Mi a Telekomnál célul tűztük ki, hogy ügyfeleink változó igényeit maximálisan figyelembe véve egy ökoszisztémán belül biztosítsuk azon lineáris és streaming szolgáltatásokat, amelyek a tartalmas és minőségi kikapcsolódáshoz szükségesek. Célunk elérése érdekében nagyon fontosnak tartom, hogy a szolgáltatásportfóliónkat folyamatosan fejlesszük: így a SkyShowtime-on elérhető nagysikerű sorozatok, mint pl. Yellowstone, Tulsa King vagy akár az emblematikus Star Trek: Discovery tovább fogják színesíteni a tartalomkínálatunkat.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...