- Hirdetés -

A TV2 elhúzott az RTL-től

|

Nagyon bejött a TV2-nek a Házasság első látásra és a Legyen Ön is Milliomos, így hétköznap ismét hatalmas előnnyel verték az RTL-t, a Megasztár révén pedig a vasárnapot is behúzták. AZ RTL-nél az X-Faktor jó nézőszámának örülhettek.

December első hetében, azaz a mögöttünk álló héten ismét a TV2 uralta a nézettségi versenyt. Minden fontos célcsoportnál és napszakban megnyerték a 49. hetet. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 2,6 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 4,2 százalékponttal előzte a TV2 az RTL-t. Utóbbi főleg hétköznap gyengélkedett. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve, a 18-49 éveseknél, főműsoridőben 4,9 százalékpont volt a TV2 előnye (TV2: 15,8%, RTL: 10,9%). A 18-59 éveseknél – az RTL jövő évi fő célcsoportjánál – pedig 6,8 százalékponttal vezetett a TV2 (TV2: 17,5%, RTL: 10,7%).

A teljes csatornaportfólióknál a TV2 Csoporté volt az elmúlt hét. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben férkőzött hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de ez is 2,8 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 26,6%, RTL Magyarország: 23,8%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 49. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16,2 19,4 14,6
RTL 12 11,1 12

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 49. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,4 13,9 10,2
RTL 7,9 7,2 7,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,5 25,9 23,5
RTL Magyarország 19,4 16,7 19,4
MTVA 6,1 10,6 4,8
AMC Networks 4,8 4,6 4,9
Network4 3,9 5,1 3,0
Warner Bros.Discovery 3,2 3,4 3,2
Paramount Global 2,6 2,1 3,2
Antenna Entertainment Group 2,5 2,3 2,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,1% / 13,6% (16% / 13,2%)
Tények Plusz – 12,8% / 11,1% (12,2% / 10,4%)
Házasság első látásra – 19,9% / 18,2% (19,5% / 17,5%)
Legyen Ön is Milliomos – 17,3% / 15,6% (17,2% / 14,3%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,5% (17% / 14,9%)
Fókusz – 11,3% / 11% (11,8% / 11,2%)
Az Árulók – 10,1% / 10,7% (10,8% / 11,2%)
A Konyhafőnök – 8% / 9,1% (7,5% / 8,3%)

Ahogy a fentiekből látható a Házasság első látásra vs. Árulók, illetve a Legyen Ön is Milliomos vs. Konyhafőnök párharcokon ment el az RTL hete, a másik oldalról nézve pedig ennek révén nyert a TV2. Az Árulók esetében meglepő, hogy ekkora volt a különbség a celebes és a civil szereplős évad között. A Konyhafőnöknél viszont nem ez volt az első gyengébb évad.

Az RTL ismét a szombattal vigasztalódhatott. Az X-Faktor évadzárója megint nagyot ment. A 18-49 éveseknél 22,3 százalék, a 18-59 éveseknél 21,4 százalék, a teljes lakosságnál 17 százalék volt az RTL-es tehetségkutató share-je. A TV2-s Dancing with the Stars ezzel párhuzamosan a 18-49 éveseknél csak 10,1 százalékot, a 18-59 éveseknél 11,3 százalékot, a teljes lakosságnál viszont 17,1 százalékot hozott össze. Így ismét az a furcsaság állt elő, hogy a DWTS nagyon kikapott a kereskedelmi célcsoportnál, de a teljes lakosságnál ugyanazt hozta, mint az X-Faktor. Sőt, 4+-os nézőszámban többet is (649 ezer vs. 600 ezer).

A vasárnap estét megnyerte a TV2. A Megasztár a 18-49 éveseknél 15,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,2 százalékos, a teljes lakosságnál 19,8 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL-en az Álarcos énekes csatornaátlag felett teljesített, a 18-49 éveseknél 13,4 százalék, a 18-59 éveseknél szintén 13,4 százalék, a teljes lakosságnál 12,3 százalék volt a műsor share-je. A Hell Boxing Kings pedig továbbra is ennél rosszabb számokat hozott, az említett három korosztálynál 9,6 százalékot, 10,2 százalékot és 9,4 százalékot.

A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 268 ezren voltak rá kíváncsiak. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál viszont a TV2-s Házasság első látásra végzett a heti műsoros toplista élén: a 18-59 éveseknél a szerdai adás 398 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a keddi rész, 878 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 398 635 20,5
X-FAKTOR RTL 385 531 21,4
MEGASZTÁR TV2 327 643 16,2
HÁZON KÍVÜL RTL 296 035 14,8
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 292 710 13,4
HÍRADÓ RTL 283 317 15,8
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 281 337 17,9
TÉNYEK TV2 273 437 17,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 246 916 15,8
AZ ÁRULÓK RTL 216 754 10,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 878 895 21,5
MEGASZTÁR TV2 774 763 19,8
TÉNYEK TV2 754 539 22,6
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 744 912 23,8
HÍRADÓ RTL 668 267 20,0
DANCING WITH THE STARS TV2 649 237 17,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 647 938 18,2
HÁZON KÍVÜL RTL 603 746 14,4
X-FAKTOR RTL 600 373 17,0
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 529 037 12,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 268 718 22,3
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 246 756 18,6
MEGASZTÁR TV2 211 623 15,5
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 196 729 13,4
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 182 614 17,2
HÁZON KÍVÜL RTL 158 051 12,0
HÍRADÓ RTL 153 012 16,7
AZ ÁRULÓK RTL 152 435 11,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 145 819 13,9
TÉNYEK TV2 144 369 14,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...