Social média kommunikációs stratégia kialakításával és tartalommenedzsment feladatokkal bízta meg az Advantor könyvelőiroda a Próbakő Kommunikációt. A kommunikációs ügynökség ügyfelei között több B2B cég van jelenleg is, de könyvelőirodának még nem dolgoztak. A közös munka egy leadgeneráló kampánnyal indul.
Generációváltást és arculatmegújítást követően aktív social média jelenlétet szeretne felépíteni az Advantor Kft. A feladattal a B2B kommunikáció területén jelentős iparági tapasztalattal rendelkező Próbakő Kommunikációt bízták meg. A közösségi kommunikációs stratégia kialakítása mellett egy leadgeneráló kampánnyal indult a közös munka 2024 decemberében.
„Mindig öröm olyan projekten dolgozni, aminek kézzel fogható eredménye van. Az Advantorral közös munkát egy olyan leadgeneráló kampánnyal kezdjük, aminek fókusza a könyvelőváltáson gondolkozó kis- és középvállalatok megszólítása. Célzott hirdetések fognak futni különböző social media felületeken, az eredmény pedig számokban mérhető lesz” – mondta el az együttműködés kapcsán Mucsi Márton, a Próbakő Kommunikáció digitális kommunikáció szakértője.
A határozatlan időre szóló szerződés a social média kommunikáció mellett klasszikus sajtókapcsolati elemeket is tartalmaz. A Próbakő Kommunikáció jelenlegi B2B ügyfelei az Advantor Kft. mellett a Létesítménygazdálkodók és Épületüzemeltetők Országos Egyesülete, a cseh székhelyű, közúti fuvarozás kapcsán integrált szolgáltatást nyújtó Eurowag, az olasz papíripari cégcsoport, a Lucart, valamint a bolgár energiakereskedő, a KER TOKI Power.