Ahogyan az elmúlt 4 évben, úgy 2024-ben is a JimJam lett a szülők első számú választása a 18-49-es korosztályban a Nielsen Közönségmérés adatai szerint. De a dobogó harmadik helyét is a magáénak tudhatja a 4-14-es célcsoportban. A csatorna többek között azzal érdemelte ki a bizalmat, hogy gondolkodásra ösztönző és biztonságos környezetet biztosít a 2-5 éves korosztály számára, és a játszva tanulással hozzájárul szociális, intellektuális és érzelmi fejlődésükhöz.
Az évek óta piacvezető csatorna játékos, tanító meséivel megreformálta az interaktív televíziózást, hiszen jól megfogalmazott üzeneteivel és gondosan összeválogatott tartalmaival közös gondolkodásra és beszélgetésre sarkallja a család összes tagját, a legkisebbeket pedig alkotásra, táncra, éneklésre buzdítja. A játékos tanulás szellemében 2023 decemberében bevezetésre kerültek az ún. egyedi jelvények, melyek felhívják a szülők és gyerekek figyelmét a mesék fejlesztő jellegére, legfőbb üzenetére, mint például a csapatmunkára, a problémamegoldásra, vagy a kreativitás fejlesztésére.
A csatorna büszke arra, hogy a nézőit is bevonja a tartalomkészítésbe saját fejlesztésű, egyedi tartalmaival. A „Legjobb új koncepció és innováció” kategóriában PROMAX Europe nyertes „Világunk a gyerekek nyelvén” című projektjében a gyerekek maguk mondják el gondolataikat, megélésüket olyan, a korosztályukat érintő élethelyzetekről, melyek kitűnő beszédtémát jelenthetnek a nézőknek, és így akár az egész családnak. A „Hétköznapi kihívások” című sorozat olyan egyszerű, de a kisgyermekek számára kihívást jelentő tevekénységekre hívja fel a figyelmet, mint például a fogmosás, az egészséges ételek fogyasztása, a sport/mozgás fontossága, vagy hogy miért jó buli a szülőknek segíteni a házimunkában. (Valljuk be, nincs szülő, aki ne lenne hálás ezért!)
Ezeken felül a JimJam az ún. „Tudtad-e?” programokkal interaktív módon segíti a kicsiket – a tartalom végén feltett kérdésekre együtt keresik meg a válaszokat kedvenc rajzfilm karakterükkel. A rövid formátumú tartalmak a mesék között, illetve a JimJam Hungary Youtube csatornáján láthatóak, ahol külön lejátszási listák segítik a tájékozódást.
A csatorna közösségi média platformjai jóval több információt tartalmaznak annál, minthogy egy adott mese mikor kerül adásba. A csatorna hivatalos Facebook oldala kitűnő irányjelző a szülőknek, hiszen részletesen olvashatnak arról is, hogy egy-egy tartalomnak mi a fő üzenete, mire tanít, adott esetben hogyan indítja be a legkisebbek fantáziáját. A platformon az évek során valódi szülői közösség formálódott, ahol a szülők egymást is segítik a napi kihívásokban.
A csatorna otthont ad több sikersorozatnak is. Ilyenek a Találd ki, mennyire szeretlek, Bing, Thomas a gőzmozdony, Tesz-Vesz Város, Bogyó és Babóca, Kicsi Gesztenye Klub, Boribon, melyek közül több magyar gyártású tartalom. 2025-ben pedig új részekkel érkeznek az olyan régi kedvencek, mint Chuggington, Pöttömmag Tilda, Bogyó és Babóca, valamint az Erdei Tesók.