
Az újonnan a Network4 kereskedelmi kínálatába került Epic Drama televíziós csatorna reklámértékesítését 2025. április 1-jétől az Atmedia végzi. A megállapodással tovább bővül a több Viasat World csatorna hazai reklámkereskedelmi képviseletével megbízott Network4 és az Atmedia közötti együttműködés. Ennek keretében a médiacsoport hét saját tulajdonú csatornája mellett már három Viasat World-csatornát kínálnak a hirdetőknek.
A Viasat World, 2017 decemberében indította el az Epic Drama-t Közép-Kelet-Európa-szerte, így többek között Lengyelországban, Szlovákiában, Horvátországban, Bulgáriában és Magyarországon is. A prémium felületen olyan népszerű kosztümös drámákat, történelmi eposzokat és irodalmi adaptációkat érhetnek el a nézők, mint a Murdoch rejtélyei, a Scarlet kisasszony, A marlow-i nyomozóklub és a Spade nyomozó. De a gazdag történelmi részleteket, kidolgozott jelmezeket és izgalmas karaktereket felvonultató, lenyűgöző sorozatok mellett érdekfeszítő krimiket és lebilincselő fantasy drámákat is kínál a csatorna. Az Epic Drama kábel, IPTV és műholdas platformokon keresztül országszerte számos TV-szolgáltatónál, többek között a Telekomnál és One-nál is elérhető.
„Büszkék vagyunk rá, hogy ismét egy Viasat World csatornával bővültünk, az Epic Drama remekül illeszkedik a Galaxy4, a TV4 és Story4 mellé a szórakoztató-portfóliónkba. Az elmúlt évek sikeres közös munkájának köszönhetően biztos vagyok benne, hogy az Atmediánál lesz a legjobb kezekben az új csatorna reklámértékesítése. Várjuk a közös munkát!” - mondta el Borsány-Gyenes András, a Network4 elnöke.
„Igazi mérföldkő, hogy immár 10 csatornát kínálunk a Network4-gyel közösen a hirdetőknek, akik az együttműködésünk révén a szórakoztató sorozatok, filmek és ismeretterjesztő műsorok mellett most már 2029-ig biztosan az NFL környezetében is megjelenhetnek hirdetéseikkel” - nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője.
Az idén 15 éves multimédiás kereskedőház piacvezető tévés portfóliója összesen tíz médiatulajdonos 48 nemzetközi és hazai csatornájából áll, ahol szpot és non-szpot megoldásokkal egyaránt várják a hirdetőket.