Nemzetközi versenyen bizonyíthatnak a Szallas Group fiatal marketingesei

A Szallas Group marketingesei nyerték el az első helyet a Young Marketers kategóriában a Cannes Lions International Festival of Creativity magyarországi versenyén. A győzelem mellett így ők képviselhetik Magyarországot a világ egyik legrangosabb kreatívipari eseményének nemzetközi döntőjén, melyet 2025 júniusában rendeznek meg Cannes-ban.

A reklámszakma egyik legrangosabb kreatív megmérettetésének számító Cannes Lions International Festival of Creativity magyarországi fordulóját április 7–10. között rendezte meg a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége). A Young Marketers kategóriában a Szallas Group két fiatal marketingese, Messinger Petra és Yuliia Ovchynnikova nyerte el az első helyet, így ők képviselhetik hazánkat a világ élvonalába tartozó fesztivál nemzetközi döntőjén Cannes-ban, 2025 júniusában. Az esemény előadói között olyan világhírű személyiségek is szerepelnek, mint Serena Williams – 23-szoros Grand Slam-győztes teniszező, befektető és vállalkozó –, a YouTube vezérigazgatója Neal Mohan, vagy Jon M. Chu, a Kőgazdag ázsiaiak és a Wicked filmek rendezője. Ez is jól mutatja, mekkora presztízzsel bír ez az esemény a kreatíviparban.

A Young Cannes Lions verseny a 30 év alatti marketing- és reklámszakemberek egyik legrangosabb nemzetközi versenye. A Young Marketers kategória különlegessége, hogy a márkáknak dolgozó fiatal tehetségeknek is lehetőséget ad arra, hogy egy valós piaci kihívásra reagálva készítsenek el egy briefre adott kreatív stratégiát.

„Hiszek abban, hogy a kreativitás nem csak az ügynökségek privilégiuma, márka oldalon is ott a helye, ahol valódi üzleti hatása van. A Young Cannes Lions egy lehetőség arra, hogy a fiatalok kilépjenek a rutinból, kísérletezzenek. Hogy olyan ötletet rakjanak le, ami egyszerre érthető, megérinti a közönséget és stratégiailag is átgondolt. Aki itt helytáll, az nemcsak egy jó ötletet villant, hanem képes újszerűen gondolkodni arról, hogyan lehet egy márka valóban értékes része az emberek életének” – mondta Pardi Dorina, Szallas Group márkaépítésért felelős vezetője, aki 2019-ben és 2021-ben maga is kijutott a Young Lions nemzetközi döntőjébe.

Az idei briefben a versenyzőknek azt kellett megmutatniuk, hogyan hozható közelebb a Milka márka a Szallas.hu-hoz, a magyarok legnépszerűbb szállásfoglaló portáljához. A feladatmegoldás során az 50+ generációt mint értékes, példamutató közösséget helyezték központba. A cél egy olyan ötlet megalkotása volt egyetlen nap alatt, ami emberi kapcsolódást és társadalmi elfogadást közvetít.

A hazai forduló nyertesei, a Szallas Group Customer Retention specialistái lelkesen meséltek a részletekről. „Egy olyan célcsoportot kellett megértenünk és új fényben bemutatnunk, akiről ritkán beszélnek a reklámokban" – mondta Messinger Petra. „Nagy élmény volt, izgatottan várjuk, hogy újabb ötlettel képviselhessük Magyarországot Cannes-ban” – tette hozzá Yuliia Ovchynnikova.

A Szallas Group négy országban – Magyarországon, Romániában, Csehországban és Lengyelországban – fejleszt szállásfoglaló portálokat, mobilapplikációkat és lojalitásprogramokat. A helyi piacokon eltérő fogyasztói szokásokkal és elvárásokkal találkoznak, ezért a kreatív gondolkodás kiemelt szerepet játszik a marketingtevékenységben és az ügyfélélmény alakításában.

„A kreativitás nálunk elsősorban abban jelenik meg, ahogyan ránézünk egy problémára, és megtaláljuk rá az egyszerű, működő megoldást. Segít jobban megérteni, mire van valóban szükségük a felhasználóinknak. A retention területen különösen fontos, hogy újító ötletekkel, empatikus gondolkodással közelítsünk a vendégekhez, hiszen a lojalitás nem csupán funkcionális, hanem érzelmi kapcsolat is. Nagyon büszkék vagyunk Petrára és Yuliia-ra, hogy ezt a szemléletet most nemzetközi szinten is bemutathatják. A győzelmük azt is megmutatja, hogy ezt az ügyfélközpontú értékrendet már a csapatunk legfiatalabb tagjai is hitelesen képviselik” – mondta Szilveszter Rita, a Szallas Group ügyfélmegtartásért felelős vezetője.