
Az RTL Magyarország látja el májustól a SkyShowtime hirdetésekkel támogatott streaming szolgáltatásának kizárólagos reklámértékesítési feladatait. A május 21-én indult együttműködés jelentősen bővíti az RTL Saleshouse Connected TV (CTV) portfólióját, és tovább erősíti az RTL pozícióját a gyorsan növekvő digitális videópiacon.
A SkyShowtime dinamikusan növekszik a magyar piacon, és az első olyan nemzetközi streaming platformok egyike, amely reklámtámogatott csomagot is kínál. A most bejelentett együttműködés tovább erősíti az RTL Saleshouse vezető szerepét a hazai média- és streaming szektor alakításában, miközben támogatja a SkyShowtime elköteleződését, hogy lokálisan releváns hirdetési környezetet és minőségi szórakozást biztosítson a magyar nézők számára.
„Ez az együttműködés megerősíti az RTL Magyarország szerepét, mint jövőbe tekintő és megbízható médiapartner” – nyilatkozta Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese. „Hisszük, hogy az együttműködés a jövő alapja, és ez a megállapodás tükrözi elkötelezettségünket egy összekapcsolt, adatalapú és közönségközpontú hirdetési ökoszisztéma kiépítése mellett.”
Hristina Georgieva, a SkyShowtime üzleti vezérigazgatója hozzátette: „A SkyShowtime örömmel működik együtt az RTL Magyarországgal, hogy platformunkon keresztül lehetőségek széles választékát kínáljuk a különböző márkáknak. A kiváló szórakoztató tartalmaink mellé új, izgalmas brandek csatlakozhatnak.”
Az együttműködés szorosan illeszkedik az RTL Magyarország átfogó CTV stratégiájába, amely saját platformokat (például az RTL+-t) és külső partnereket egyaránt magába foglal, amellett, hogy folyamatosan bővül és fejlődik.
Magyarországon több mint 2,3 millió okostévé és 2,5 milliónál is több streaming-felhasználó van jelen, így a CTV a médiapiac egyik leggyorsabban fejlődő szegmense. Az RTL Magyarország célja egy önálló, skálázható CTV-értékesítési modell kialakítása, amely kiegészíti hagyományos lineáris tévés hirdetési tevékenységeit, miközben maximálisan kiszolgálja a hirdetők elvárásait. A CTV ötvözi a digitális hirdetések célzási pontosságát a nagyképernyős élmény érzelmi erejével, ráadásul egy kevésbé zsúfolt, márkabiztos környezetben.