A Warner Bros. Discovery lett a 2025-ös EuroGames hivatalos partnere

A Warner Bros. Discovery hivatalos partnerként csatlakozik a 2025-ös EuroGames rendezvényhez, amely Európa legnagyobb multisport eseménye. Az EuroGames célja, hogy támogassa a sokszínűséget, lebontsa a sportban tapasztalható korlátokat, és lehetőséget adjon arra, hogy bárki, bármilyen háttérrel, szabadon képviselhesse magát.

A 2025-ös EuroGames-t július 23. és 26. között rendezik Lyonban, Franciaországban. A Warner Bros. Discovery a WBD Sports Together programján keresztül – amelynek célja, hogy bemutassa a sport közösségformáló erejét – arra hívja fel a figyelmet, hogy minél többen csatlakozzanak a rendezvényhez: látogassanak el az eseményre, segítsenek önkéntesként, vagy akár versenyezzenek is a négynapos fesztivál 38 sportágának egyikében.

Az együttműködés részeként a Warner Bros. Discovery egy átfogó kampánnyal segíti elő a 2025-ös EuroGames ismertségét és támogatottságát saját csatornáin. Ennek keretében a júniusi Pride hónapban különleges, szivárványszínű arculati elemekkel jelennek meg, júliusban pedig az Eurosport 1 és Eurosport 2 műsoraiban is kiemelten népszerűsítik az eseményt egész Európában. Ez a kezdeményezés jól tükrözi a WBD elkötelezettségét: a cél lebontani az előítéleteket és inspirálni a jövő sportolóit.

Emellett a Warner Bros. Discovery széleskörű közösségi médiás tudósításokat készít majd a 2025-ös EuroGames-ről, így még nagyobb figyelem irányulhat a rendezvény legfőbb céljára, az elfogadás népszerűsítésére. A Warner Bros. Discovery külön közösségi média riportert küld az EuroGames-re, aki valós időben számol majd be a legizgalmasabb történetekről a sportcsatornákon. Az eseményről készült tartalmakat az ISCPA, egy helyi kommunikációs, produkciós és újságírói iskola is kiegészíti majd: negyven diákjuk dolgozik azon, hogy olyan anyagok szülessenek, amelyek igazán megszólítják a sportkedvelő közönséget.

David Bernard-Bret, a Warner Bros. Discovery sportmarketingért felelős alelnöke így nyilatkozott: „Az elfogadás támogatása kulcsfontosságú része annak, amit vállalatként képviselünk, hiszen célunk, hogy megmutassuk a sport erejét. Csapatunk tagjai személyesen is jelen lesznek a helyszínen, így első kézből készíthetnek közösségi médiás tartalmakat, és a négynapos esemény során a legizgalmasabb történeteket oszthatják meg, amelyek biztosan megszólítják majd a sportkedvelőket egész Európában. A sport egyedülálló módon képes közösségeket összekovácsolni, ezért nagy öröm számunkra, hogy idén Lyonban az EuroGames partnerei lehetünk. Legyen szó televíziós, digitális vagy közösségi média felületeinkről, a WBD erejével segítjük, hogy az EuroGames mozgalom céljai és törekvései minél szélesebb közönséghez eljussanak.”

Cédric Lemarié, a 2025-ös lyoni EuroGames elnöke így nyilatkozott: „A EuroGames Lyon 2025 nem csupán egy multisport esemény – sokkal inkább egy kiemelkedő platform az egyenlőség, az elfogadás és az LMBTQI+ embereket a sportban érő diszkrimináció elleni küzdelem támogatására. Büszkék vagyunk arra, hogy számíthatunk a Warner Bros. Discovery támogatására, hiszen az ő elkötelezettségük a sokszínűség és a láthatóság iránt tökéletesen összhangban van a EuroGames alapvető értékeivel. Az olyan meghatározó platformoknak köszönhetően, mint az Eurosport és a Max, a Warner Bros. Discovery segít eljuttatni üzenetünket, így emberek millióihoz juthatunk el Európa-szerte. Ez a partnerség hozzájárul ahhoz, hogy az elfogadó és biztonságos sportolási lehetőségek iránti igény messze túlmutasson a versenyek helyszínein.”