
A Xiaomi EV hivatalosan is bemutatta első SUV-modelljét, a Xiaomi YU7-et (kiejtése: „ü” / [y˥˩]), amelynek elnevezése a kínai „御风而行” kifejezésből ered, jelentése: „a szél hátán utazni”). A prémium kategóriába tartozó, nagy teljesítményű SUV-ként bemutatott YU7 a független gondolkodású, magabiztos embereket szólítja meg, akik mozgalmas életet élnek. Az új jármű nem csupán a Xiaomi SU7 továbbfejlesztett változata, hanem egy teljesen újragondolt autó, amelynek saját, jellegzetes karaktere van. Bár a YU7 a Xiaomi SU7 formavilágát követi, merész, önálló formanyelve, tágas utastere, elegáns megjelenése, kiemelkedő teljesítménye és prémium kényelmi funkciói révén saját kategóriát teremt. A legmodernebb intelligens technológia integrálásával új szintre emeli a formatervezést, a kabinkényelmet, a biztonságot és az okosfunkciókat – különleges kisugárzása révén messze kitűnik a mezőnyből.
A márkára jellemző formanyelv tovább él – elegancia és luxus első pillantásra
A Xiaomi EV második modelljeként, egyben első SUV-jeként a Xiaomi YU7 továbbviszi a márka „szépség” iránti elköteleződését mint alapvető termékjellemzőt. Megőrizve a Xiaomi SU7 formanyelvét és kifinomult megjelenését, a YU7 még magasabbra emeli a luxus érzetét – karakteres, ugyanakkor könnyedséget sugárzó megjelenésével kitűnik a városi környezetből.
Luxus és elegancia: az arányok művészete
A Xiaomi YU7 egy közepes-nagy méretű SUV: 4999 mm hosszú, 1996 mm széles és 1600 mm magas, tengelytávja 3000 mm. A modell jól mutatja, milyen nagy hangsúlyt fektet a Xiaomi az arányokra: 3:1-es kerék–karosszéria arány, 2,1:1-es kerék–magasság arány és 1,25:1-es szélesség–magasság arány jellemzi, melyek a sportos SUV-k klasszikus kialakítását idézik.
A luxusra utaló részletek közé tartozik az 1:3 arányú, rendkívül keskeny fényszóró-karosszéria arány, valamint a 680 mm hosszú L113 távolság (az első kerék közepétől a fékpedálig mért távolság) – ez utóbbi egy prémium jellemző, amely több mint száz éve jelen van az iparágban. Több hónapnyi optimalizálás után született meg a 3,11 m²-es alumínium motorháztető (1960 × 1587 mm), amely a legnagyobb méretű a sorozatgyártású járművek körében, és tökéletesen illeszkedik a karosszériához. Alatta 141 literes első csomagtartó található, akár nyolcféle nyitási móddal. Az opcionális 275 mm széles hátsó abroncsok a sportos kerékívekkel tovább fokozzák a dinamikus megjelenést.
A Xiaomi YU7 nemcsak arányaiban idézi a márka karakterjegyeit, hanem számos részletében is. A Xiaomi SU7 ikonikus „csepp alakú” fényszórói új, üreges kialakítást kaptak. A lámpatest felső része nyitott, légcsatornákon keresztül kapcsolódik a motorháztető szellőzőihez – ez a megoldás egyedülálló a kategóriában. A forma nemcsak vizuálisan teszi karakteresebbé a járművet, hanem a fényszóró teljesítményét is javítja: 180°-os ultraszéles fényszórási szög jellemzi.
A hátsó lámpák is jelentős átalakuláson estek át, miközben megőrizték a márka jellegzetességeit. A Xiaomi SU7-tel ellentétben a YU7 hátsó lámpái lefelé hajló sarkokkal készültek, ezzel is hangsúlyozva a SUV tekintélyesebb megjelenését. A legszembetűnőbb újdonság az ultra-vörös fénytechnológia (hullámhossz >632 nm) alkalmazása, amely kiváló éjszakai láthatóságot és luxusmegjelenést is biztosít – ezáltal a Xiaomi YU7 valóban drámai hatást kelt a forgalomban.
A Xiaomi YU7 új, elektromosan süllyedő ajtókilincs-rendszert kapott, amely rendkívüli mérnöki precizitást tükröz. Az ajtókilincsek álló és mozgó jármű esetén is automatikusan visszahúzódnak, így zökkenőmentesen simulnak a karosszéria vonalaihoz. Ez nemcsak a dizájn letisztultságát erősíti, hanem az aerodinamikát is javítja.
Az infotainment rendszer Auto-Flush Door Handle funkcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a kilincsek automatikusan előbújjanak, amint a felhasználó kulccsal megközelíti az autót – így nincs szükség kézi beavatkozásra. A rendszer hangulatvilágítással is kiegészül, ami fokozza a kényelmet és szórakoztatóbbá teszi a beszállást az autóba. A kilincsek ezt követően elegánsan visszahúzódnak – ezzel a Xiaomi egyesíti a kifinomult funkcionalitást és az intuitív felhasználói élményt egyetlen elegáns mozdulatsor révén.
Aerodinamika: áramvonalas teljesítmény
A Xiaomi YU7 megörökölte a SU7 kifinomult, többcsatornás aerodinamikai rendszerét, amely tíz légcsatornát és tizenkilenc optimalizált szellőzőnyílást tartalmaz – ezek precízen szabályozzák a levegő áramlását. Az üreges kialakítású hátsó légterelő - több fejlesztési kör után - tízszeres mértékben csökkentette a jármű légellenállását.
A jármű aktív hűtőrácsrendszere száz automatikusan állítható lamellát tartalmaz, így tizennyolcszor hatékonyabban képes reagálni a hűtési igényekre. A kagylószerű, egy darabból kialakított alumínium motorháztető két és félszeres légellenállás-csökkentést biztosít. Összesen több mint negyven helyen finomítottak a jármű aerodinamikai jellemzőin, amelynek eredményeként a Xiaomi YU7 kivételes, 0,245-ös légellenállási együtthatót ért el. Ez az érték 59 kilométeres CLTC-hatótávnövekedést jelent az optimalizálás előtti állapothoz képest – ezáltal a YU7 kategóriájában kiemelkedő hatótávolságot nyújt a sportos SUV-k piacán.
Három természet ihlette színárnyalat
A Xiaomi YU7 három figyelemfelkeltő, természet ihlette karosszéria színben mutatkozott be: Smaragdzöld, Titán ezüst és Láva narancs.
A Smaragdzöld egy ritka, magas telítettségű árnyalat, amelyet jellemzően luxussportautókhoz alkalmaznak. A kolumbiai smaragdok által inspirált színkompozíció különleges kétrétegű festési eljárással készül: az alapréteg sárgászöld metál, amelyet rendkívül finom alumíniumpelyhekkel dúsítanak (körülbelül egyötöde egy emberi hajszál átmérőjének), hogy visszaadja az értékes drágakő mély tónusait. Erre kerül a fénytörő hatást keltő áttetsző gyöngyházréteg. A belső paneleken különleges gyöngyház-metál keveréket használnak, amely a rejtett felületeken is mélységet sugároz. A YU7 formatervezett karosszériájával kombinálva a smaragdzöld szín egyedi, fényre reagáló színátmeneteket hoz létre, amelyek szemkápráztató látványt nyújtanak.
A Titán ezüst színű kivitel durvább alumíniumpelyheket használ fontos helyeken, így fokozva a fénysugarak visszaverődését és a színdinamizmust. A szín a hűvös árnyékok és meleg fényvillanások közti kontrasztot hangsúlyozza, egyszerre idézve a sebességet, az erőt és a luxust.
A Láva narancs szín, amely a SU7 modellből ismert, kettős rétegű festéstechnológiával készül. Háttérvilágításban az első, egyszínű narancsréteg meleg, élénk tónusokat biztosít, míg közvetlen fényben a felső gyöngyház metálréteg élénk, fémes ragyogása tűnik elő. A SUV ívelt felületei tovább fokozzák ezt a látványt, így a járműre bármilyen szögből élmény ránézni.
Egy tér, három élmény: technológia, luxus és kényelem
A figyelemfelkeltő külső megjelenéshez hasonlóan igényes utastér dukál: a Xiaomi YU7 bőséges kényelmet és fejlett technológiát kínál, miközben hű marad a jármű arányaihoz. Az utastér megtervezésekor a cél az volt, hogy három alapvető élményt – technológia, luxus és kényelem – ötvözzenek egyetlen egységes térben.
Ezt a víziót a „Dual-Zone Surround Luxury Cabin” koncepció testesíti meg, amely harmonikusan illeszti egymáshoz a kényelmet, a csúcstechnológiát és az esztétikai élményt. A Xiaomi HyperVision panorámakijelző az autóiparban elsőként alkalmazott sorozatgyártású megoldás, amely új mércét állít fel a vizuális élmény és a technológiai kifinomultság terén. A sportos SUV-któl szokatlan módon a belső tér egyszerre kínál nyitottságot, tágasságot és kényelmet. A belső tér funkcionális kialakítása is egyedülálló: a jármű az első sorban nulla gravitációs ülésekkel, a hátsó sorban pedig elektromosan állítható ülésekkel van felszerelve, amelyek kiváló kényelmet nyújtanak. A belső anyaghasználat prémium érzetet kelt: a leggyakrabban érintett felületek 100%-ban puha tapintású, az OEKO-TEX Class 1 tanúsítvánnyal rendelkező anyagból készültek, amelyek garantáltan nem okoznak allergiás reakciót - annyira, hogy még a csecsemők bőre is biztonsággal érintkezhet velük. Az ülések finom kavicsos textúrájú Nappa bőrrel vannak kárpitozva, amely nemcsak esztétikus, de a tapintása is kellemes.
Xiaomi HyperVision panorámakijelző: jövőbe mutató „pilótafülke”
A Xiaomi YU7 kijelzőrendszere a repülőgép-pilótafülkék technológiai szintjét idézi. A Xiaomi SU7 modell 16,1 hüvelykes központi érintőképernyőjére és a kettős hátsó entertainment kijelzőkre építve a YU7 két kulcsfontosságú újítást vezetett be: a Xiaomi HyperVision panorámakijelzőt és a külön vezérelhető utaspanelt.
A HyperVision panorámakijelző messze több mint egy egyszerű képernyő – ez egy fejlett interaktív felület, amely három Mini LED kijelzőből áll, és a „Panoramic Curved Projection Technology” segítségével vetíti ki az információkat a szélvédő alsó részére. Az 1,1 méter széles, 108 PPD felbontású, 1200 nit csúcsfényerőre képes kijelző rendkívüli olvashatóságot nyújt még erős napfényben is, köszönhetően az ultra-fekete bevonatnak és a torzításmentes megjelenítést biztosító algoritmusoknak.
A rendszer dinamikusan igazodik a használathoz: a vezetők számára a természetes látómezőben jeleníti meg a sebességet és a navigációs információkat, míg az utasok testre szabható zenei és multimédiás felületeken böngészhetnek. A manőverek során az útmutatások mindig a sofőr látómezejében jelennek meg. A vezetéstámogató rendszerek aktiválásakor a kijelző automatikusan átvált valóságszimulációs üzemmódra, amely részletes közlekedési információkat jelenít meg. A rendszer szinkronizált vizualizációt kínál a hajtáslánc és a légrugózás aktuális beállításairól, továbbá öt testreszabható információs modul – műszerfal, média, időzónák, időjárás és navigáció – áll rendelkezésre.
A rendszer részét képezi a távirányító panel is, amely az utasok számára biztosít közvetlen hozzáférést a szórakoztató és a vezérlési funkciókhoz. Ezek a technológiák együtt egy jól kezelhető intelligens utasteret teremtenek, amely forradalmasítja az ember és a jármű kapcsolatát az autóiparban.
Újradefiniált, luxus utastér
A Xiaomi YU7 tökéletesen ötvözi a dinamikus stílust és a kivételes térkínálatot, amelyet innovatív mérnöki megoldások tesznek lehetővé. A jármű utastere egy 188 cm magas antropometriai modell alapján készült, így 100 mm-es első fejtér, 77 mm-es hátsó fejtér és 73 mm-es hátsó lábtér áll rendelkezésre – ezek az értékek meghaladják a szegmens átlagát. Ez a függőleges térkihasználás a Xiaomi fejlett CTB (Cell-to-Body) akkumulátortechnológiájának és az alacsony padlószerkezetnek köszönhető, amely nyitott, akadálymentes belső teret eredményez. A praktikumot tovább növeli az összesen 1970 literes csomagtér: az első csomagtartó 141 literes, a hátsó pedig 678 literes, amely lehajtott ülésekkel akár 1758 literesre is bővíthető. A belső tárolóhelyek 71 literrel járulnak hozzá a helykínálathoz. A csomagtér elrendezése ideális családi utakhoz: az első rekesz egy 24 hüvelykes bőröndöt is befogad, míg a hátsó három ugyanekkora bőrönd, több hátizsák és egyéb tárgy, úti felszerelés elhelyezését is lehetővé teszi.
Kétzónás luxus
A Xiaomi YU7 belső kialakítása letisztult látványt és akadálymentes kilátást biztosít. A műszerfal felépítése többrétegű: magában foglalja a légzsákokat, a kijelzőket és a rejtett szellőzőket. Az elrendezést úgy optimalizálták, hogy a műszerfalat alacsonyabbra és előrébb helyezték el, ezzel csökkentve a hagyományos SUV-kra jellemző, gyakran nyomasztó hatást. Ez az elrendezés fokozza a sportosságot és erősíti a tágasság érzetét. Az alapfelszereltség része egy 1,7 m²-es panoráma napfénytető, amely még világosabbá és nyitottabbá teszi az utasteret. A három választható belső színárnyalat – Pine Gray (Világos szürke), Coral Orange (Korallnarancs) és Twilight Blue (Mély kék) – eleganciát és egyéniséget kölcsönöz a térnek. Az utastér minden pontján 100%-ban puha tapintású anyagokat használnak, melyek OEKO-TEX® Class 1 tanúsítvánnyal rendelkeznek, így a legszigorúbb biztonsági előírásoknak is megfelelnek, akár csecsemők esetében is. A Nappa bőrrel borított ülések kavicsos textúrája különösen kellemes tapintást és prémium érzetet biztosít.
A vezető- és utasoldali első ülések dupla nulla-gravitációs kialakítással rendelkeznek, egy gombnyomással hátradönthetők, a tízpontos masszázsrendszer pedig a hát kulcsfontosságú akupresszúrás pontjaira irányul. A vezetőülés tizenkét rétegű szerkezete egyszerre ad támaszt a deréknak, miközben az utast körbeölelő kialakítás a kényelmet fokozza tovább. A nyomáscsökkentő hab rövidebb utak során biztosít extra kényelmet, míg a nagy sűrűségű memóriahab hosszabb utakra nyújt ideális támaszt. A hátsó ülések 135°-ban dönthetők, az állíthatóság a 100°-os ülő és 135°-os fekvő pozíció között fokozatmentesen történik, elektromos vezérléssel.
A Xiaomi YU7 utastere ezzel a luxus demokratizálását képviseli: a csúcstechnológia és a kompromisszummentes kényelem minden utas számára elérhetővé válik.
Pro élmény már belépő szinten: 835 km-es hatótávolságtól, dinamikus futóművel
A Xiaomi EV három alapvető elektromos technológiája – az elektromos motor, az akkumulátor és a vezérlőegység – a felhasználók körében már eddig is nagy elismerést aratott. Ezek a technológiák most új szintre lépnek a Xiaomi YU7 modellel, amely nem csupán kimagasló teljesítményt, hanem precíz energiahatékonyságot és hőmérséklet kontrollt is kínál.
Xiaomi HyperEngine V6s Plus: nagy teljesítmény, intelligens vezérléssel
A Xiaomi YU7 maximális teljesítménye eléri a 690 lóerőt, csúcsteljesítménye 508 kW, 0–100 km/h gyorsulása mindössze 3,23 másodperc, végsebessége pedig 253 km/h. Ezt a teljesítményt a továbbfejlesztett Xiaomi HyperEngine V6s Plus biztosítja, amely szegmentált mágneses acéltechnológiát használ a hatékonyság növelésére és az energiaveszteség csökkentésére. A továbbfejlesztett architektúra – a frissített teljesítménymodulokkal és a topológiaoptimalizáló algoritmusokkal – jelentős fejlődést eredményezett a fordulatszám, a nyomaték és az energiahatékonyság terén: a maximális fordulatszám eléri a 22 000 fordulat/percet, a csúcsnyomaték 528 Nm, a csúcsteljesítmény pedig 288 kW. A dupla motoros, összkerékhajtású változat 690 LE és 508 kW csúcsteljesítményre képes – ez a szegmens egyik legdinamikusabb járművévé teszi a YU7-et.
Fejlett futómű: sportosság és kényelem egyensúlya
A Xiaomi YU7 nemcsak erőteljes motorral, hanem rendkívül kifinomult futóművel is rendelkezik. A fékrendszer teljesítménye kiemelkedő: 100 km/h sebességről 0-ra való féktávja mindössze 33,9 méter, amely a prémium sportautók szintjén mozog. Emellett négyes biztonsági fékmechanizmus is segíti a stabil és biztonságos megállást. Az alváz prémium kialakítása magában foglalja az első kettős keresztlengőkaros és a hátsó ötkaros független felfüggesztést, zárt, kétkamrás légrugókat, valamint a folyamatos lengéscsillapító-vezérlést. A Brembo® négydugattyús rögzített féknyergek, a Xiaomi intelligens futóműrendszere és az 5,7 méteres fordulókör mind hozzájárulnak a precíz, de kényelmes vezethetőséghez. A lengéscsillapító rendszer érzékenyen reagál az útviszonyokra: a beállítási tartomány 10%-kal nagyobb, mint a Xiaomi SU7 Max modell esetében, a sávszélessége pedig szélesebb, így minden körülményhez jól alkalmazkodik. A kétkamrás légrugók öt fokozatban állíthatók, 75 mm-es mozgástérrel, akár 222 mm-es hasmagasságig. A rugók merevsége is dinamikusan változtatható: a magas és alacsony állapot közötti különbség több mint 40%.
Kategóriaelső hatótáv: 835 km a belépőmodellben
A Xiaomi YU7 három változatban érhető el – Standard, Pro és Max –, amelyek mindegyike figyelemre méltó hatótávval büszkélkedhet. A belépő szintű Standard modell 96,3 kWh kapacitású akkumulátorral rendelkezik, és akár 835 km-es CLTC-hatótávot kínál – ez a legnagyobb hatótáv, amelyet 100 kWh alatti akkumulátorral rendelkező SUV valaha elért. A Pro és Max modellek – négykerék-meghajtással – szintén kiemelkedő teljesítményt nyújtanak: előbbi 760 km, utóbbi 770 km CLTC-szabvány szerinti hatótávra képes. Ezáltal a Xiaomi YU7 nemcsak a teljesítmény, hanem a hatótáv szempontjából is élen jár a közepes és nagy méretű elektromos SUV-k mezőnyében.
Mindhárom változat 800 V-os szilícium-karbid alapú nagyfeszültségű platformra épül, amely 897 V csúcsteszültséggel és 5,2 C-s töltési sebességgel működik. Ez lehetővé teszi, hogy az akkumulátor 12 perc alatt 10%-ról 80%-ra töltődjön fel, valamint akár 620 km-es hatótáv is elérhető legyen mindössze 15 perc töltéssel – ezzel a Xiaomi YU7 az iparág egyik leggyorsabb töltési teljesítményét kínálja.
A biztonság mindenekelőtt: páncélozott váz és fejlett anyaghasználat
A Xiaomi EV számára a biztonság nem csupán követelmény, hanem a fejlesztési filozófia központi eleme. A YU7 egy teljesen újratervezett, acél–alumínium hibrid vázszerkezetet kapott, amelyet a Modena platformra építettek. Az első energiaelnyelő zóna 659 mm-es mérete megnövelt deformációs távolságot biztosít, a hátsó részben pedig a SU7 modellből ismert háromrészes Hyper Die-Casting padlóstruktúra gondoskodik a kiemelkedő szerkezeti szilárdságról – akár 90 km/h-s hátulról történő ütközés esetén is. Az alvázban elhelyezett 1500 MPa szakítószilárdságú keresztgerenda csökkenti a felpattanó törmelék által okozott sérülések kockázatát, miközben a jármű a SU7 Ultra modellből átvett golyóálló bevonattal is rendelkezik – ez tízszer ellenállóbb a hagyományos PVC rétegeknél, fokozva az akkumulátorcellák védelmét.
Különösen figyelemre méltó újítás a „2200 MPa Xiaomi ultra-nagy szilárdságú acél” alkalmazása, amelyet a Xiaomi saját AI-algoritmusainak segítségével fejlesztett ki vezető hazai kutatóintézetekkel és egyetemekkel együttműködésben. Ez az anyag 40%-kal nagyobb szakítószilárdságot és 24%-kal jobb folyáshatárt biztosít az iparági szabványnak számító 1500 MPa-s melegen formált acélhoz képest.
A 2200 MPa-s acélt elsőként a négy ajtó oldalsó ütközésvédelmi elemein alkalmazzák, ahol az első ajtók teherbírása 52,4%-kal, energiaelnyelő képessége pedig 40,2%-kal nőtt. A hátsó ajtók ezeknél is nagyobb javulást mutatnak. Az A- és B-oszlopokba integrált hat melegen formált cső „beágyazott bukókeret” szerkezetet alkot, amely 35–70%-kal javítja a karosszéria integritását borulás vagy aláfutásos ütközés esetén. A jármű karosszériájának 90,2%-át nagy szilárdságú acél és alumíniumötvözetek alkotják, ennek köszönhetően a torziós merevség eléri a 47 610 N·m/° értéket, ami kimagasló a SUV kategóriában. A Xiaomi YU7 sikeresen teljesítette az 50+ passzív biztonsági tesztet, beleértve a C-NCAP és C-IASI protokoll szerint meghatározott, valamint az azokat meghaladó teszteket is.
Intelligens elektromos architektúra: gyorsabb, hatékonyabb, okosabb
A Xiaomi YU7 elektromos és elektronikus architektúrája (EEA) új szintre emeli a jármű digitális intelligenciáját. A rendszer alapját egy csúcskategóriás, nagy teljesítményű digitális platform képezi, amely négy kulcsfontosságú modult egyesít: az asszisztált vezetést, a digitális pilótafülkét, a jármű központi vezérlését és a telematikai rendszert.
Ez az integráció drasztikusan csökkenti az alkatrészek számát – a vezérlők száma 75%-kal, a helyigény 57%-kal, az alkatrészek súlya pedig közel a felére csökken. Ennek eredményeként az energiahatékonyság is javul: a rendszer 16 km-rel növeli a hatótávot, a Sentinel Mode funkció pedig 40%-kal csökkenti a fogyasztást.
A fedélzeti rendszer szíve a 4 nm-es Snapdragon 8 Gen 3 processzor, amely gyors rendszerindítást, zökkenőmentes működést és villámgyors OTA-frissítéseket biztosít – akár 15 perc alatt. Az asszisztált vezetéshez a Xiaomi YU7 a legújabb generációs NVIDIA DRIVE AGX Thor™ platformot használja, amely 700 TOPS számítási teljesítményt és Blackwell architektúrát kínál.
A fejlett EEA támogatja a legmodernebb kommunikációs technológiákat: dual 5G, UWB kulcs, Wi-Fi 7, három Bluetooth modul, valamint kettős Wi-Fi, így gyorsabb kapcsolódást és szélesebb IoT integrációt kínál. A rendszer több mint 17 környezeti kategóriában és 280 szcenárióban bizonyította megbízhatóságát.
Vezetést támogató rendszerek: intelligens biztonság minden irányból
A Xiaomi YU7 alapfelszereltségként kínálja az új generációs NVIDIA DRIVE AGX Thor™ rendszert 700 TOPS teljesítménnyel, amelyet a járműbe integrált számítási platform működtet. A LiDAR szenzor kihívást jelentő (például sötétben) környezetben is pontos érzékelést biztosít, és akár 200 méteres hatótávra is képes.
A 4D milliméteres hullámhosszú radar a 3D elődjéhez képest részletesebb magassági információkat nyújt, és jobb érzékelést biztosít rossz látási viszonyok között. Az érzékelési távolság eléri a 200 métert autók, és 100 métert gyalogosok esetén. A rendszer például figyelmeztet, ha az előttünk haladó jármű hirtelen fékez.
A kamerarendszer 7 tükröződésmentes, ultra-átlátszó lencséből áll, ALD bevonattal és COB bevonattal a belső visszaverődések csökkentése érdekében. A teljes rendszer 1 LiDAR, 1 4D radar, 11 nagyfelbontású kamera és 12 ultrahangos érzékelő együttese – mindezt az NVIDIA Thor chip vezérli.
Fejlett vezetési képzés: biztonság tudással és gyakorlattal
A Xiaomi EV számára a biztonság nem ér véget a technológiai megoldásoknál – a felhasználók vezetési tudásának fejlesztése épp olyan fontos. A vállalat elkötelezett amellett, hogy a „sebesség tiszteletben tartása, biztonságos vezetés” elvét gyakorlati programokkal támogassa. A fejlett vezetési képzések célja, hogy az elméleti ismereteket gyakorlati járműkezelési készségekkel egészítsék ki, így segítve a tudatos, biztonságos vezetővé válást.
A tanfolyam több modulból áll, amelyek során a résztvevők olyan helyzeteket is megtapasztalhatnak, mint a vészfékezés egyenes vonalú gyorsítás közben, hirtelen sávváltás, szlalomozás, kanyarodási technikák és vezetés csúszós, nedves útfelületen. A program célja, hogy a vezetők jobban megismerjék járművük viselkedését különböző körülmények között, és fejlesszék kockázatkerülő képességeiket. A képzés ára 1999 jüan.
Összegzés és az értékesítésre vonatkozó információk
A Xiaomi YU7 egy dinamikus, elegáns és prémium SUV, amely nem csupán külső megjelenésével és belső kényelmével, hanem fejlett technológiáival, hosszú hatótávolságával, kiemelkedő teljesítményével és átfogó biztonsági megoldásaival is lenyűgözi a vásárlókat. A vezetés élménye itt nemcsak egy praktikus tevékenység, hanem egy stílusos, high-tech kaland is.
A Xiaomi rajongóinak örömére a YU7 modell kicsinyített, kézzel készült 1:18 méretarányú modellje is elérhető smaragd zöld és titán ezüst színekben. Az alapváltozat ára 599 RMB, az ajándékdobozos kiadás 799 RMB, míg a prémium verzió 999 RMB-ba kerül.
A Xiaomi YU7 hivatalos értékesítése 2025 júliusában indul. A legfrissebb információkért kövesse a Xiaomi hírcsatornáit és hivatalos közleményeit.