
Mit kezdünk az elképesztő mennyiségű adattal, miért érdemes ezekkel komolyabban foglalkozniuk a vállalkozásoknak, hogyan profitálhatnak a fogyasztók az adatbázisokból – többek között ezekről lesz szó a mai Business Lounge első felében Mondovics Péterrel, a Mastercard, cyber security és kereskedői kapcsolatokért felelős marketingvezetőjével. A műsor második felében érkezik Hidvégi Zoltán, az Umbrella produkciósház, alapító-tulajdonosa, akivel a film- és reklámfilmgyártásban megjelenő innováció kerül terítékre.
Magyarországon is hatalmas mennyiségű digitális adat keletkezik, amelyet a vállalatoknak hatékonyan kell feldolgozniuk és felhasználniuk a fogyasztók jobb megértése érdekében. A fogyasztók naponta több mint négyezer reklámmal találkoznak, és átlagosan 35 000 döntést hoznak meg, ami könnyen túlterheltséghez és döntési bizonytalansághoz vezethet.
Az éremnek két oldala van, egyrészt a céges oldal, amelyek hatékonyabban és célszerűbben szeretné felhasználni ezt az adatmennyiséget, és a fogyasztók, akik vagy tudatosan állnak hozzá a róluk készült adatbázisokhoz, vagy nem. Ezekről a kérdésekről beszélgetnek a mai Business Lounge első felében Mondovics Péterrel.
Az adás második részében Hidvégi Zoltánnal arról lesz szó, hogy mennyire innovatív ma a film- és reklámfilmgyártás. Mennyire telített a piac, miért van létjogosultsága a nemzetközi terjeszkedésnek. Szóba kerül az is, hogy mennyire érte meg invesztálni a mesterséges intelligenciába, hogyan segíti a technológia a munkájukat, mennyire növelheti egy gyártó cég versenyképességet, és hogyan látja a következő évek trendjeit.
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafé műsorán.