
Tizenegy év után távozik Lunczner Ádám a Mindshare médiaügynökségtől. A szakember több stratégiai területért is felelt a vállalatnál.
Lunczner Ádám tavaly lépett előre a chief innovation officer pozícióba, amely azért jött létre, mert a piaci igények és az ügyfélelvárások világosan jelezték: az innovációnak stratégiai prioritássá kell válnia. Strukturálisan átszervezték a legdinamikusabban fejlődő részlegeiket – PPC, programmatic, tartalomgyártás, kutatás-elemzés –, és az online–offline külön tervezésről integrált médiatervezésre állították át a belső működésüket, amelyben Lunczner Ádámnak is fontos szerepe volt.
Mindezeken túl elévülhetetlen érdemei vannak az egyik kiemelt ügyfelük, az Euronics támogatásában, ahol a hazai piac működése mellett a horvát piacra lépést is a Mindshare támogatja. Év végén elnyerte az Agency People of the Year díjat a Growth kategóriában, 2025 elején pedig megválasztották az IAB Hungary elnökévé.
A Mindshare közlése szerint Lunczner Ádám maga döntött úgy, hogy máshol, más keretek között kívánja folytatni szakmai pályafutását. „Ezúton is szeretném megköszönni a Mindshare-nek az elmúlt 11 évet, nagyon sokat tanulhattam és fejlődhettem itt, amiért hálás vagyok. Rengeteg közös sikert értünk el, számos kihívásra találtunk megfelelő megoldást, ez a típusú agilitás jellemezte mindig a működésünket. Nagyon sok sikert kívánok a jövőben a Mindshare-nek, és megtisztelő hogy a vállalat DNS-ének formálásához én is hozzájárulhattam” - jelezte Somlói Zsolt. A Mindshare vezetője elmondta, hogy a kulcspozíció nem marad betöltetlen, az ügynökség keresi a terület új vezetőjét, és Lunczner Ádám jelenleg is a cég keretei között dolgozik.
A médiaügynökségi piacon nagyon komoly átalakulások vannak. A WPP Media megalakulásával több komoly pozíció is megszűnt. A konszolidációból kimaradt a Mindshare médiaügynökség, ahol ez az első nagyobb változás.
Az Omnicom és az IPG nemzetközi szintű összeolvadása miatt is várhatóak változások a magyar piacon is.










