
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Reklamátor podcastsorozatának legújabb, 15. epizódjában az ügynökségek kaptak főszerepet a Fókuszban az ügynökségek: hálózatban vagy függetlenül? címmel.
Stúdióvendégek: Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője, a MAKSZ elnöke és Turóczi András, a dentsu Hungary country managere. Az epizód műsorvezetője Rózsa Iván, az Uniomedia, vezérigazgató-helyettese.
Mi történik a magyar reklámiparral a globális hubosodás és az AI korában? Ebben az adásban Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége elnöke és Turóczi András, a dentsu Hungary country managere arról beszélt, hogyan alakítja át a magyar reklámpiacot a nemzetközi hálózatok térnyerése.
Megmutatják, miért jelent szakmai és üzleti kockázatot, ha a kampányok irányítása távoli országokba kerül, hogyan veszíti el a hazai piac a pénzáramlást, a döntéshozatalt és végső soron a tartalom sokszínűségét. Szó esik arról is, milyen láncreakciót indít el, ha az ügyfelek elveszítik a büdzséjük feletti kontrollt, hogyan halnak el azok a mindennapi kapcsolatok, amelyek eddig a magyar médiát életben tartották.
A beszélgetés másik fókusza az AI: mítoszok, elvárások és a valóság. Mi az, amit valóban gyorsabbá és olcsóbbá tesz, és mi az, ami miatt épp a stratégiai gondolkodás értékelődik fel radikálisan?
Az epizód 2025. december 12-től látható és hallgatható.












