
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának, a Kantarnak a globális véleményvezérségért felelős igazgatóját; illetve Jovan Protić-ot, az Idealo árösszehasonlító platformok vezetőjét. Így a korábban már nyilvánosságra hozott szakemberekkel együtt hét főre bővült a nemzetközi előadók sora, és várhatóak további bejelentések is.
A „THE SHIFT” az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közös szervezésű konferenciája, ahol felvonul a hazai marketing, média és kommunikációs iparág minden fontos szereplője. A két szakmai szervezet 2026. február 18-án az Eiffel Műhelyházban rendezi meg rendhagyó konferenciáját, hogy az iparág jövőképét elemezze és alakítsa. Early Bird jegyek 2026. január 15-ig vásárolhatóak.
A programban keynote-ok, kerekasztalok, kötetlen beszélgetések és heves viták várhatók - olyan nevekkel, akik valóban alakítják a nemzetközi marketing- és reklámipart. Többen közülük még sosem álltak színpadra Magyarországon.
Islam ElDessouky (Global Vice President Creative Strategy & Content for Coca-Cola) közel 18 éve dolgozik a világ legikonikusabb és legismertebb üdítőital-márkája, a Coca-Cola kommunikációján. A Sprite-tól és a Fantától a világbajnokságok alatt hirdetésekig a marketinges számos Coca-Cola márkával és kampányon dolgozott már, mióta 2006-ban csatlakozott a vállalathoz. Először csoportos márkamenedzseri pozíciókat töltött be, majd globális kreatív stratégiai szerepkörökbe került. Mindezek mellett a World Federation of Advertisers (WFA) elnöke a Közel-Kelet és Észak-Afrika (MENA) régióban. A 2024-es Cannes Lions fesztiválon a Kreatív Hatékonyság Lions zsűrijében foglalt helyet.
Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute, Director; marketing expert) professzor világszerte elismert marketingszakértő és a Dél-ausztráliai Egyetem Ehrenberg-Bass Intézetének igazgatója, amely a világ legnagyobb marketingkutató központja. Befolyásos könyvét, a How Brands Grow-t (Oxford University Press, 2010) több mint egy tucat nyelvre fordították le, és széles körben a legnagyobb hatású mai marketingkönyvnek tartják. Több mint 100 lektorált cikkel Sharp professzor a világ egyik legtöbbet idézett reklámkutatója. Öt nemzetközi folyóirat szerkesztőbizottságának tagja, és konferenciákat szervezett a Whartonban az empirikus reklámtörvényekről.
Az Ehrenberg-Bass Intézet alapkutatásait a világ számos vezető vállalata, köztük a Nestlé, a Mondelēz International, a PepsiCo és a Mars Inc. támogatja. A kutatásról a The Economist, a Financial Times és a Bloomberg TV is beszámolt.
Věra Šídlová (Kantar, Global Creative Thought Leadership Director) művészet és a pszichológia iránti szenvedélye zökkenőmentesen illeszkedik a kreatív hatékonyságra irányuló szakmai fókuszához. Tapasztalt szakemberként segíti a globális márkákat a kreativitás hatásának kiaknázásában. Három Effie-jelentés szerzője – Creative Connections, The Secrets Behind Ideas That Work, Unboxing Modern Brand Building in the Creator Era –, amelyek feltárják, hogyan segítik elő a díjnyertes ötletek a márkák növekedését. Emellett tapasztalt Effie-zsűritag és az Effie Europe irányító bizottságának tagja.
Jovan Protić az Idealo Internet GmbH Managing Directora és társ-vezérigazgatója közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a médiatechnológia és a digitális vezetés területén. Európa-szerte irányította médiavállalatok digitális átalakulását. A Ringier Axel Springer munkatársaként az innovatív digitális felhasználói élmények és a következő generációs reklámtermékek felé való elmozdulást vezette. Jovan 2005-ben kezdte pályafutását a Ringier Axel Springernél Szerbiában, 2016-ban csatlakozott a Ringier Axel Springer Media AG vezetői csapatához, 2018 óta pedig a Ringier Axel Springer Lengyelországnál dolgozott – 2023 óta az igazgatótanács alelnökeként.
Pályafutása során Jovan több mint 20 digitális média- és e-kereskedelmi terméket indított el, és piacvezető hírportálokat épített három országban. Emellett segített a csoport mesterséges intelligencia stratégiájának alakításában és stratégiai technológiai partnerségek kialakításában.
2025 júniusa óta az idealo árösszehasonlító platform társ-ügyvezető igazgatója (Co-CEO). A csak Németországban átlagosan havi 76 millió látogatással az idealo Európa egyik vezető ár-összehasonlító platformja. A vállalatot 2000-ben alapították, és ma már összesen hat országban van jelen: Németországban, Franciaországban, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Ausztriában és Spanyolországban.











