- Hirdetés -

Meglepetés a nézettségi versenyben

|

Komoly meglepetést okozott az RTL Klub új sorozata, egymillió feletti nézettséggel kezdett A mi kis falunk című széria. Az évadzáró adásnál is hozta a formáját a SuperTV2-n sugárzott Sztárban sztár + 1 kicsi, ami a legnézettebb kábeltelevíziós produkció volt.

Az elmúlt héten a 18-49 évesek körében és főműsoridőben az RTL Klub százalékpontra ugyanakkora közönségarányt – 16,9 százalékot – ért el, mint egy héttel korábban. A TV2 egy százalékpontot erősítve 10,1 százalékkal zárta a hetet. Ennél a célcsoportnál minden estét megnyert az RTL Klub. Az viszont újdonság volt, hogy a TV2 hétköznapokon erősebb volt, mint hétvégén (általában fordítva szokott lenni), keddtől péntekig minden estén 10 százalék feletti közönségarány hoztak össze.

A másik kereskedelmi célcsoportnál, a 18-59 éveseknél, főműsoridőben* az RTL Klub 16,7 százalékos, a TV2 11,1 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 10,6 százalékos, a TV2 8,3 százalékos közönségarányt ért el.

A hét nézettségi sztárja egyértelműen az RTL Klub saját gyártású vígjátéksorozatának, A mi kis falunknak az első része volt, ami teljes lakosságnál és a kereskedelmi célcsoportoknál is listavezetőnek bizonyult. A 18-49 éveseknél 473 ezer nézőt vonzott, kifejezetten magas, 33,8 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál 1,1 milliós nézettséggel futott a műsor, a share-je pedig 30,3 százalék volt.

Azért azt meg kell jegyezni, hogy az RTL hatalmas promóciót tolt A mi kis falunk alá, így sejthető volt az első rész jó szereplése. Ezért a műsor távlati teljesítménye szempontjából fontosabb lesz a második rész nézettsége, hiszen ez alapján lesz igazán látható, hogy a nézők mennyire kaptak rá a sorozatra.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb produkciója a Barátok közt csütörtöki adása volt, amire 342 ezren voltak kíváncsiak. A harmadik helyre futott be a Sztárban sztár + 1 kicsi évadzárója 310 ezres nézőszámmal. A TV2 legnézettebb műsora 240 ezres nézettséget elérő szerdai Tények volt.

A teljes lakosságnál – kereken egymilliós nézettségével – a vasárnapi RTL Híradó volt a hét második legnézettebb műsora. A harmadik helyre a 961 ezres nézőszámú szerdai Tények futott be.

A Sztárban sztár + 1 kicsi sem marad el sokkal ettől a maga 886 ezres nézőszámával. Utóbbi különösen nagy szó annak fényében, hogy a SuperTV2-n, tehát a TV2-nél alacsonyabb lefedettségű csatornán futott a műsor. A kábelcsatornás mezőnyből pedig egészen látványosan kilógott a Sztárban sztár + 1 kicsi. Jól mutatja ezt az, hogy a kábeles műsorok közül múlt héten a második legnézettebbnek a Coolon sugárzott „Miről álmodik a lány?” bizonyult 238 ezer (az időeltolásos nézőket is beleszámítva 251 ezer) nézővel.

A közmédia műsorai közül A Dalra voltak a legtöbben kíváncsiak. Ez szám szerint a teljes lakosságnál 505 ezer, a 18-49 éveseknél 129 ezer nézőt jelentett. Az ATV legnézettebb műsora az Esti Frizbi Hajdú Péterrel volt. A produkció a teljes lakosságnál 280 ezres nézőszámmal futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20175het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop20175hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...