- Hirdetés -

Bírni fogod! – Új filmmel buzdít az Actimel

|

- Hirdetés -

Hadat üzen a kihívásoknak új reklámfilmjében az Actimel márka, amely a kommunikációját a munka és a mindennapok hőseinek dedikálta. A 2016 tavaszán indult, „Bírni fogod” mottóval fémjelzett brand platform olyan váratlan élethelyzeteket világít meg, amikor csak egy kis pozitív hozzáállásra van szükség a megoldáshoz.

 

Ezt az irányt követik az idei kampányelemek is (TV reklám, online és közösségi média aktivitások, in-store és outdoor megjelenések), amelyek arra ösztönöznek minket, hogy minden kihívást jelentő helyzetben a megoldást keressük és legyünk rugalmasak – derül ki a márka közleményéből. A brand idén télen egy vidám és motiváló reklámfilmmel rukkolt elő, amelyet a WPP Group alatt működő L’équipe Danone ügynökség készített. A videó főhőse egy útépítő munkás, akinek bár nem indul könnyen a napja, ott van benne a lendület: készen áll, hogy ne csak túlélje, de eredményesen zárja a napot. Sorra egymás után, önfeledten és lazán kezeli az elé gördülő kihívásokat – menő táncmozdulatokkal és léggitárral fűszerezve.

 

„A kisfilmet 3 nap alatt forgatták le a hangulatos spanyol kisváros, Segovia körüli dombságon, amelyet kimondottan a csodálatos fények és napsütés miatt választottak a kollégák. Ennek dacára felváltva havazott, esett az eső, sütött a nap, vagy fújt a szél. A szeszélyes körülmények igazi „Bírni fogod!” pillanatokat eredményeztek. Különleges kihívást jelentett az is számukra, hogy egyáltalán nem volt internetkapcsolat a helyszínen, így például csak napokkal később tudták meg a kollégák, ki nyerte az amerikai elnökválasztást. Szerintem tökéletesen vették az akadályokat és megérte a sok erőfeszítés, mert egy nagyszerű és szórakoztató film született, amely megfelelően tükrözi a márka szemléletmódját” – mondta el az új kampányfilmről Gulyás Rita, az Actimel junior brand managere.

 

Az Actimel új szpotját itt nézheti meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -