- Hirdetés -

Meglepetés a nézettségi versenyben

|

- Hirdetés -

Komoly meglepetést okozott az RTL Klub új sorozata, egymillió feletti nézettséggel kezdett A mi kis falunk című széria. Az évadzáró adásnál is hozta a formáját a SuperTV2-n sugárzott Sztárban sztár + 1 kicsi, ami a legnézettebb kábeltelevíziós produkció volt.

Az elmúlt héten a 18-49 évesek körében és főműsoridőben az RTL Klub százalékpontra ugyanakkora közönségarányt – 16,9 százalékot – ért el, mint egy héttel korábban. A TV2 egy százalékpontot erősítve 10,1 százalékkal zárta a hetet. Ennél a célcsoportnál minden estét megnyert az RTL Klub. Az viszont újdonság volt, hogy a TV2 hétköznapokon erősebb volt, mint hétvégén (általában fordítva szokott lenni), keddtől péntekig minden estén 10 százalék feletti közönségarány hoztak össze.

A másik kereskedelmi célcsoportnál, a 18-59 éveseknél, főműsoridőben* az RTL Klub 16,7 százalékos, a TV2 11,1 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 10,6 százalékos, a TV2 8,3 százalékos közönségarányt ért el.

A hét nézettségi sztárja egyértelműen az RTL Klub saját gyártású vígjátéksorozatának, A mi kis falunknak az első része volt, ami teljes lakosságnál és a kereskedelmi célcsoportoknál is listavezetőnek bizonyult. A 18-49 éveseknél 473 ezer nézőt vonzott, kifejezetten magas, 33,8 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál 1,1 milliós nézettséggel futott a műsor, a share-je pedig 30,3 százalék volt.

Azért azt meg kell jegyezni, hogy az RTL hatalmas promóciót tolt A mi kis falunk alá, így sejthető volt az első rész jó szereplése. Ezért a műsor távlati teljesítménye szempontjából fontosabb lesz a második rész nézettsége, hiszen ez alapján lesz igazán látható, hogy a nézők mennyire kaptak rá a sorozatra.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb produkciója a Barátok közt csütörtöki adása volt, amire 342 ezren voltak kíváncsiak. A harmadik helyre futott be a Sztárban sztár + 1 kicsi évadzárója 310 ezres nézőszámmal. A TV2 legnézettebb műsora 240 ezres nézettséget elérő szerdai Tények volt.

A teljes lakosságnál – kereken egymilliós nézettségével – a vasárnapi RTL Híradó volt a hét második legnézettebb műsora. A harmadik helyre a 961 ezres nézőszámú szerdai Tények futott be.

A Sztárban sztár + 1 kicsi sem marad el sokkal ettől a maga 886 ezres nézőszámával. Utóbbi különösen nagy szó annak fényében, hogy a SuperTV2-n, tehát a TV2-nél alacsonyabb lefedettségű csatornán futott a műsor. A kábelcsatornás mezőnyből pedig egészen látványosan kilógott a Sztárban sztár + 1 kicsi. Jól mutatja ezt az, hogy a kábeles műsorok közül múlt héten a második legnézettebbnek a Coolon sugárzott „Miről álmodik a lány?” bizonyult 238 ezer (az időeltolásos nézőket is beleszámítva 251 ezer) nézővel.

A közmédia műsorai közül A Dalra voltak a legtöbben kíváncsiak. Ez szám szerint a teljes lakosságnál 505 ezer, a 18-49 éveseknél 129 ezer nézőt jelentett. Az ATV legnézettebb műsora az Esti Frizbi Hajdú Péterrel volt. A produkció a teljes lakosságnál 280 ezres nézőszámmal futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20175het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop20175hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA