A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert. Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat megalakításával és az adatközpontú marketing személet képviseletével, népszerűsítésével és oktatásával a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megalapozta azt a tevékenységet, amely a hazai piac adatvezérelt marketing szövetségévé teszi.
„Szerettük volna az adatvezérelt szemléletet az emblémánkban is tükrözni, ezért úgy alakítottuk át, hogy az adattudomány területén ismert és használt szimbólumokra – adatpontok, szóródási diagramok, klaszterek – is utaljon, ugyanakkor a tagozatok sokszínűségének megjelenítését támogatva dinamikusan bővíthető legyen” – mondta Huszics György, a szövetség elnöke.
A tagozati rendszernek megfelelően használható és fejleszthető, és a szervezet munkájának sokrétűségét jobban kifejező, új arculatot a korábbi logókat is tervező szakemberek bevonásával, a Café Designnal együttműködésben készítettük el.
„Már a szövetség „őskora óta” személyes kapcsolat fűz az arculatához. 1995-ben a DME első logóját akkori cégem, az Art Force színiben terveztem, és a tíz évvel ezelőtt megújult, eddig használatos embléma is magán viseli a kezem nyomát, bár ezt már mint a Café Design vezetője készítettem. Nagy öröm és megtiszteltetés, hogy a jelenlegi korszerűsítést is cégünkre bízta az elnökség” – tette hozzá Simon Attila.
A logóváltással egyidőben, az irodaköltöztetést követően a szövetség székhelye is megváltozott. Az új cím 1146 Budapest, Hungária krt. 162-168.