A Goodwill Communications végzi az integrált portfólió, benne a zászlóshajó tévécsatornák – Discovery Channel, TLC, IDx és Eurosport – műsorkommunikációját, a vállalati kommunikációért a Mindgeer felel.
Egy tavaly év végi tendert követően 2017-től új kommunikációs ügynökségekkel dolgozik a Discovery Networks Magyarországon: a Goodwill Communications végzi az integrált portfólió, benne a zászlóshajó tévécsatornák – Discovery Channel, TLC, IDx és Eurosport – műsorkommunikációját, és kezeli a Discovery Channel és a TLC közösségimédia-felületeit. A vállalati kommunikációhoz kapcsolódó feladatokat a Mindgeer menedzseli.
A 2017-es év fontos változásokkal indult a Discovery portfóliójában: 2017. január 1-jén hivatalosan is megkezdődött a Discovery Communications és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság együttműködése, amelynek értelmében az Eurosport sportcsatorna vált az az olimpiai játékok európai otthonává.
Magyarországon is jó hírrel indult az év: a DIGI és a Discovery Magyarország januárban bejelentette meglévő együttműködésük kibővítését, amelynek köszönhetően az Eurosport 1 és az Eurosport 2 műsorai mellett immáron a Discovery Channel és a TLC prémium tartalmai is elérhetővé váltak a szolgáltató nézői számára. Januártól kezdve így minden eddiginél szélesebb nézőközönség számára elérhetők a Discovery Channel és a TLC olyan népszerű sorozatai, mint a Bear Grylls: a Sziget, az Aranyláz Alaszkában és az Amcsi benzinfalók, illetve a Tortakirály, a Mondj igent a ruhára!, az Így kerek az életem és a Bizarr testek.