- Hirdetés -

Rákaptak a nézők az RTL-es vígjátékra

|

A mi kis falunk továbbra is nagyon erős nézettséggel és közönségaránnyal fut. Sváby András műsora 278 ezres nézettséggel kezdett az ATV-n. Az MTVA pedig a Szomszédok után újabb csodafegyvert talált az archívumban, a délutáni sávban már tarolnak vele.

A múlt héten a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben az RTL Klub 18 százalékos, a TV2 9,3 százalékos közönségarányt ért el, azaz 8,7 százalékpont volt a differencia a két csatorna között. Ez utóbbi kicsi növekedést jelent, ugyanis a korábbi hetet az RTL Klub 16,7 százalékkal, a TV2 9,5 százalékkal zárta.

Csoportszinten főműsoridőben az RTL-es csatornák 34 százalékos heti share-t produkáltak, a TV2 Csoport tagjai pedig 18,8 százalékot. Az RTL Magyarországnál a főcsatorna (RTL Klub) adja a teljes közönségarány 52 százalékát, a TV2 Csoporton belül pedig a TV2 a 49,5 százalékát. Azaz csatornaportfólión belül minkét nagy piaci szerelőnél hasonló a főcsatorna súlya.

A 18-49 évesek körében a nézettségi toplista élén – már-már szokás szerint – A mi kis falunk áll. A RTL Klub saját gyártású sorozat 416 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból, rendkívül magas 30,9 százalékos közönségarány mellett. Ennek a 30,9 százaléknak a jelentőségét jól mutatja, ha megnézzük, hogy az RTL Klub más – amúgy nem sikertelen – műsorai mit produkáltak ugyanebben a sávban. A Keresem a családom 15,3 százalékot, a Szulejmán 15,9 százalékot, a Gyertek át pedig 14,7 százalékot ért el. Tehát nagyjából a felét hozták A mi kis falunknak.

A 18-49 éveseknél a TV2 legsikeresebb műsora Az 50 milliós játszma csütörtöki adása volt, ami 192 ezer nézőt vonzott. A TV2-s házi toplista második helyét pedig a pénteki Tények foglalja el 183 ezer nézővel.

A teljes lakosságos toplista kissé máshogy néz ki, az élen az RTL Híradó vasárnapi kiadása áll 904 ezer nézővel. Alig maradt el tőlük a 903 ezres nézőszámot produkáló A mi kis falunk. A TV2 legnézettebb műsora pedig a szerdai Tények volt 788 ezer nézővel.

A TV2 közelmúltban indult műsorai közül egyébként a 9,3 százalékos főműsoridős csatornaátlagot kényelmesen megugorta a Vigyázat, gyerekkel vagyok című produkció, ami 11,7 százalékot ért el. Az Egymás szemében (6,2 százalék) és a Detektív Bt. (4,5 százalék) viszont ez alatt maradt, utóbbit le is veszik a műsorról.

Az ATV esetében továbbra is a vasárnap hoz csúcsnézettséget. Náluk az Esti Frizbi volt a hét legnézettebb műsora, ami a teljes lakosság körében 399 ezres nézőszámmal és 9,9 százalékos közönségaránnyal futott. Második helyen a Sas kabaré végzett 301 ezer nézővel. Harmadik helyre futott be Sváby András műsora a Heti Napló, ami 278 ezres nézőszámmal és 6,3 százalékos share-rel kezdett.

Az MTVA tévés tartalmai közül a 18-49 éveseknél az elmúlt hét legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája nyolcaddöntő volt, ami 181 ezer nézőt érdekelt a kereskedelmi célcsoportból. A köztévés házi toplista második helyén pedig az M3-on sokadik reneszánszát élő Szomszédok csütörtöki epizódja végzett 98 ezer nőzővel.

A teljes lakosság körében a Duna Tv-n sugárzott Maradj talpon számít listavezetőnek 415 ezres nézettséggel, az említett Bajnokok Ligája meccs csak a második lett a maga 395 ezer nézőjével.

Apró érdekesség, hogy a Duna Tv a hétköznap délutáni sáv egy részében szokatlanul erős nézettséget produkál, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. 16:20-as kezdési időponttal ugyanis műsorra tűztek egy igazi killer formátumot, a „Charly – Majom a családban” című sorozatot. A német ZDF sorozatát sokat szokta emlegetni Sebestyén Balázs, ugyanis hajdanában a TV2 is műsorra tűzte a Charly-t, amivel olyan szinten földbe döngölték a Balázs show nézettségét, hogy az a műsor megszűnéséhez vezetett.

A Charly majom sok év elteltével is formában van, hiszen a 18-49 éveseknél 7 százalékos heti share-rel, a teljes lakosságnál pedig 13 százalékos heti share-rel fut. Ezzel a kereskedelmi célcsoportnál három nap is megverték a sávjukban az RTL Klubot és a TV2-t. A teljes lakosságnál ugyan nem bírtak a TV2 mexikói sorozatával, de az RTL Klubot így is lenyomta a majmos széria.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201710het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál: hetitop201710hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...