- Hirdetés -

Mobillal újított az UNIQUA

|

Reprezentatív kutatásban mérte fel a mobil alkalmazások elterjedtségét az UNIQA Biztosító. A digitális térben innovatív fejlesztéseket megvalósító biztosító, új kényelmi szolgáltatással bővítette online repertoárját: a hazai piacon elsőként mobil eszközről intézhető lakásbiztosítási kárszemlét tett elérhetővé ügyfeleinek.

 

A digitalizáció a biztosítási iparágat is elérte: gyors és egyszerű online megoldásokat keresünk, és profi kiszolgálást. Nincs ez másként az UNIQA Biztosítónál sem. A technológiai lehetőségeket kihasználva fejlesztéseikkel és termékeikkel a dinamikusan digitalizálódó ügyféligényeket szolgálják ki.

 

Az Uniqa a GFK Piackutató Intézettel közösen végzett reprezentatív felmérésük arról számol be, hogy az ügyfeleik az okostelefonok elterjedésével nyitottak lettek a különböző pénzügyi alkalmazások mindennapi használata iránt, ami új lehetőségeket rejt a biztosítók számára. A kutatásból kiderült, hogy az érintőképernyős okostelefonok igencsak elterjedtek a biztosító ügyfelei között; a közel 1600 válaszadó 90 százaléka rendelkezik érintőképernyős mobilkészülékkel és használja is azt naponta többször internetezésre. A legnépszerűbb alkalmazások az összes korcsoportban a térkép és navigációs (70 százalék), valamint időjárást jelentő applikációk (71 százalék), illetve a levelező alkalmazások (68 százalék), megelőzve a közösségi média használatát (58 százalék). A banki és biztosítói mobilalkalmazások iránt is igen fogékonyak a válaszadók. A mobilbanki alkalmazások használói túlnyomórészt férfiak (62 százalék). A hölgyek óvatossága mobiltelefonjuk eltulajdonítása és így banki adataikkal való visszaélés fölötti félelmüknek tudható be, illetve sokuk egyszerűen túl bonyolultnak találja a mobiltelefonos alkalmazások használatát.

 

A kutatás megállapította, hogy az UNIQA Biztosító honlapján elérhető online kárbejelentést a megkérdezettek többsége ismeri (51 százalék), 10 százalékuk pedig már igénybe is vette. Arra a kérdésre viszont, hogy hányan használnák ezt a szolgáltatást egy esetleges jövőbeli káresemény bejelentéséhez, már jóval többen adtak pozitív visszajelzést (válaszadók 87 százaléka).

 

A megkérdezettek 40 százaléka válaszolta azt, hogy ha lenne rá lehetősége, nem ragaszkodna a személyes szakértői szemléhez és igénybe venné a mobiltelefonos-videós szakértői szemle szolgáltatást vagyonkár bejelentésekor. Könnyen belátható, hogy egy ilyen eszköz mind az ügyfél, mind a biztosító dolgát megkönnyíti és felgyorsítja a kárkifizetési folyamatokat. Éppen ezért az UNIQA a DEKRA-Expert Kft-vel közösen 2017-ben új eszközt – az i2i applikációt – vezetett be a vagyonbiztosítás kárrendezés területén. „Az alkalmazás rendkívül egyszerű használata és a folyamatok gyorsasága miatt rögtön népszerű lett, mind a kárfelvevők mind az ügyfelek körében” – mondta el Vereczki András, az UNIQA Biztosító Zrt. lakossági biztosítások és kárrendezési vezetője. Az applikáció révén a kárszemle az ügyfelek idejének szűkösségét és igényeit figyelembe véve történhet meg a lehető leggyorsabban. A kárfelvétel az i2i applikáció segítségével történik egy előre megbeszélt időpontban.

 

Az i2i az ügyfelek szempontjából kényelmes és biztonságos megoldást nyújt, hiszen nem kell beengedni egy idegent a lakásba. A kárszemle során a kárrendező a megadott adatok és az okos készüléken keresztül látott károk alapján rögtön kalkulálni tud és az ügyfél számára azonnal felajánlja a kártérítési összeget. A megállapodott összeget pedig az ügyfél akár néhány napon belül megkaphatja.

 

„A tavaly elindított „Higgy abban, hogy lehet egyszerűbben” (Simplicity) programunk egyik pillére volt a kárrendezésünk egyszerűsítése és szolgáltatásunk javítása, amelyre az i2i bevezetése volt az egyik válaszunk. A jövőben várhatóan további területeken alkalmazzuk a videószemlét, hiszen más termékek esetében is van létjogosultsága az alkalmazásnak.”- fejtette ki Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója a bevezetés körülményeit.

 

Az UNIQA Biztosító fontosnak tartja, hogy a professzionális ügyfélkiszolgálás érdekében innovatív digitális technológiákat alkalmazzon. Az i2i applikáció az ügyfelek körében pozitív fogadtatásra talált, ami a fogyasztói környezet digitalizálódására, a szinte állandóan „kapcsolatban lévő” (connected) digitális fogyasztói magatartásra is visszavezethető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...