A New Wave Media Group 2017. december 31-ig megvásárolta az MTVA weboldalainak és mobilapplikációinak inventory-ját. Ezzel a médiacsoport kapcsolódó partnerhálózata közel egyharmadával, míg saját portfóliója 4 százalékkal növekedett.
A friss megállapodás értelmében a cégcsoport feladata lesz minden, az MTVA tulajdonában lévő (és kerülő), értékesítésre definiált weboldal képviselete, így a hirado.hu, a petofilive.hu, az m4sport.hu, az m5tv.hu, valamint a mediaklikk.hu weboldalak megjelenései. Ugyanígy a közmédia olyan applikációi is, mint a Híradó, az M4 Sport, a Médiaklikk, a Médiaklikk Plusz és az MTV Boxutca, de a mediaklikk.hu-n megjelenő videós tartalmakat, pre- és postroll megjelenéseket, továbbá az MTVA videós inventoryját is a New Wave Media Group Sales csapata értékesíti a jövőben.
A médiacsoport tájékoztatása szerint a saját portfóliójukon kívüli partnerhálózatukkal hagyományosan a fiatal célcsoport elérésében a legerősebbek, főként a Viacom tévécsatornák webes felületeinek köszönhetően. A közmédia oldalainak csatlakozásával újabb szegmens elérését tudják megcélozni, hiszen ott a felsőfokú végzettségű, illetve a magas státuszú prémium célközönség igen eredményesen szólítható meg. A DKT online közönségmérési statisztikája alapján 2017 márciusában a New Wave Media Group Zrt. saját termékeivel és a kapcsolódó értékesítési hálózattal 4 715 985, míg az MTVA 1 566 059 valós felhasználóhoz tudott eljutni. Oldalletöltés tekintetében a két cég együtt 538 millió PV-t képes havonta generálni.
Az MTVA hagyományos erős kiemelt sportesemények közvetítésében, amelyet 2017-ben a New Wave Media Group is fókuszterületnek tekint, így várhatóan kiemelkedő hatékonyságú kampányok indulhatnak el a sportrajongók megcélzására.