Az Ogilvy/Geometry csapata készítette az UNICEF új kampányfilmjeit, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet.
kampányában ismert színészek gyerekek chatlogjait keltik életre. A vidáman kezdődő, majd egyre sötétebbé váló kisfilmek a gyerekeket érő online bántalmazásra hívják fel a felnőttek figyelmét és mutatják be a jelenség durvaságát és veszélyeit. A chateket Elek Ferenc és Kerényi Miklós Máté, valamint Horváth Lili és Szinetár Dóra adják elő. A kreatív ötletet az Ogilvy/Geometry szállította, és az ügynökség felelt a koncepció megvalósításának szakmai felügyeletéért is.
A téma fontosságát igazolja, hogy az UNICEF adatai szerint az internetes zaklatás, más szóval „cyberbullying” komoly károkat okozhat a gyerekek személyiségfejlődésben. A jelenség hazánkban minden harmadik gyereket érint, közülük azonban mindössze minden tizedik kér segítséget. Az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány az idei felajánlásokból ennek a problémának a kezelésére indít programokat a magyar gyerekek és felnőttek számára.
Kampányfilmek
Életre kelt chatek Elek Ferenccel és Kerényi Miklós Mátéval
Életre kelt chatek Horváth Lilivel és Szinetár Dórával
Megbízó
UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány
Alkotók
Ogilvy/ Geometry csapat:
Benesch Ferenc Executive Creative Director
Thuróczy Slinn Péter Head of Art
Bóna László Senior Art Director
Gál Attila Copywriter
Miksó Anett Account Director
Kósa Tímea Senior Account Executive
Séfel László Producer
További közreműködők
Mátyássy Áron
Reich Dániel
Elek Ferenc
Kerényi Miklós Máté
Szinetár Dóra
Horváth Lili
Csík Édua
Csipszer Bettina
Mihályfi Ákos
Kulcs Dávid