Az Adidas új futócipőjének – az UltraBOOST X-nek népszerűsítése kapcsán a Marquard Media Digital services egy különleges online és esemény kampányötletet dolgozott ki és valósított meg ügyfele számára.
Április elejével 30 napos kihívás keretében ösztönözte futótáborát a Runner’s World Online, hogy keljenek fel 5:30-kor és vegyenek részt a kiadó által szervezett, reggel tartott közösségi futáson, posztoljanak, tageljenek és játsszanak. Az Ébredj! aktivitással egy új szemléletmódot mutattak be azoknak is, akik nem futnak: hiszen ha korábban indul a nap, sokkal több minden fér bele a reggelekbe, legyen ez meditáció, reggeli, egy új hobbi vagy bármi, amire eddig nem jutott idő.
A reggeli futások népszerűsítésére egy egyedi, saját fejlesztésű rovatot hozott létre a kiadó a runnersorld.hu oldalon, külön eseményt a Facebookon, ahol napról napra osztotta meg élményeit a közel 1000 aktív csatlakozó, posztokat a közösségi platformokon (Instagram, Facebook), így interaktívvá téve a kampányt.
Ezen felül a Marquard Media teljes digitális portfóliójában népszerűsítették a programot PR- és display kampányon keresztül, és ezeken a felületeken az ügyfél is megjelent. A kampány összes grafikai anyaga a Marquard Media Digital services részlegén készült.
A közösségi futásokon Adidas brandingelt edzőruhákkal, saját nyereményjátékkal népszerűsítették a márkát, illetve személyes hangvételű beszámolók jelentek meg a szerkesztők tollából az olvasók számára.
Az ötlet segítségével egy egyedi és izgalmas kampányt kapott az Adidas, amelyben több kommunikációs csatornát ötvözött számára a kiadó. Olyan futóközösséget értek el, akik potenciális vásárlók az új termék kapcsán, és közben a márka üzenete is célba ért, mely szerint #greatereveryrun, így nem volt kérdés a folytatás sem.
A 30 nap után pedig nem ért véget az Ébredj! program: létrejött a Runner’s World reggeli futóklub, ahol tovább folytatódik az Ébredj! projekt közösségi futással és futóedzéssel.