- Hirdetés -

Kampányol a Decathlon

|

Ma több mint 4 millió magyar soha nem sportol. A Decathlon Sportolj ma! Programjával változtatna ezen.

 

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar soha nem sportol a legkülönbözőbb okok miatt. A leggyakoribb kifogások között az idő-, motiváció- vagy társhiány szerepel az első helyeken, de ugyanígy probléma lehet a sérülés vagy egyéb egészségügyi korlátozottság. A Decathlon új kezdeményezésének célja a közösségek erejére építve és pénzbeli támogatást nyújtva, hogy megmozgassa ezeket az embereket. Jelszavuk: kezdj bele, és nem leszel egyedül! Hogy még vonzóbb legyen a rendszeres testmozgás, az áruházlánc ismert emberek bevonásával új szintre emeli a sportélményt. A programot bejelentő sajtótájékoztatón az is kiderült, elsőként Ábel Anita, Gianni Annoni és Hajós András lesznek ebben a segítségükre.

 

Sportoljma.hu – így szól a Decathlon globális szinten is egyedülálló programja, melynek lényege, hogy a weboldalon regisztrálva bárki sportközösséget alkothat, ezen a felületen szervezhet sporteseményeket vagy akár csatlakozhat egy már meglévő közösséghez. A választható sportágak tárháza legalább olyan gazdag, mint az áruház eszközválasztéka. A programot azért indították útjára, hogy minél több ember ismerkedhessen meg a sportolás örömével, és a rendszeres testmozgás révén egyre többen legyenek egészségesek és kiegyensúlyozottabbak Magyarországon. Az oldal célja az is, hogy a résztvevők akár új sportokat is kipróbáljanak, új embereket ismerhessenek meg, és persze új élményeken osztozzanak.

 

A működési elv nagyon egyszerű: a Decathlon a www.sportoljma.hu oldalon várja közösségvezetők vagy „sima sportolni vágyók” regisztrációját várja, akik vagy új sportközösséget alapítanak vagy csatlakoznak egy már létező közösséghez. A regisztrált közösségeknek képekkel, vagy videókkal kell dokumentálni a közös sportélményeket – 10 hét után pedig, ha legalább heti egyszer közösen sportoltak, a Decathlon minimum 5+1 fő esetén 20.000 forint értékű, minimum 10+1 fős sportközösség esetén pedig 30.000 Ft értékű vásárlási utalvánnyal támogatja a közösség vezetőjét. Ebben a juttatásban évi egyszer részesülhet mindenki. A 4 millió sportmentes életet élő emberből sokan a megfelelő társaság, vagy az eszközök hiánya miatt nem élnek egészségtudatos életet. A vállalat ezzel a megoldással egy csapásra több igényre is megoldást tud nyújtani.

 

A programot házon belül már tesztelte a Decathlon: ennek köszönhetően már most több mint 50 működő sportközösséghez, lehet csatlakozni 21 különböző sportágban, az ország legkülönbözőbb pontjain. A programban résztvevők száma már most meghaladja a 350 főt. Cél a több száz sportközösség létrehozása a lehető legtöbb sportágat lefedve és a lehető legtöbb embert megmozgatva.

 

További ösztönző erőként több ismert ember is a kezdeményezés mellé állt, hogy még magasabb szintre emeljék a sportélményt. A Decathlon mostantól havonta egyszer azzal jutalmazza a Sportoljma.hu 1-1 sportközösségét, hogy a kiválasztott edzésén valamilyen extra élményt ad a résztvevőknek egy ismert emberrel. Az eseményen kiderült már az is, hogy az első három sportélmény hogyan is néz majd ki. Ábel Anita a jóga szerelmese, így egy jóga csoport órája előtt egy activity párbajjal melegíti majd be a résztvevőket. Hajós András igazi utcai biciklis, így nem volt kérdés, hogy egy bicajos csapathoz csatlakozzon. András szeretne olyan csapattal találkozni, akik egyébként terepen szoktak biciklizni, de ő bevezetné őket a városi bringázás világába. Gianni Annoni egy focicsapathoz tervezi a csatlakozást, ahol edzőként motiválja majd a résztvevőket, levezetésként pedig energia gazdag olasz étkekkel készül meglepni a testedzésben megfáradt csapatokat. Idővel a program új arcokkal bővül majd, de az élmény állandó marad.

 

„Jelenleg ez a program a magyarországi Decathlon zászlóshajója, küldetésünk fő eszköze. Ez egy egészen egyedi a kezdeményezés, hiszen egy országban sem volt még csak hasonlóra sem példa vállalatunk részéről, ami óriási büszkeségre ad okot az itthoni csapatnak.” – fejtette ki Pósfai Gábor, a Decathlon Magyarország ügyvezetője. „Sajnos Magyarországon még mindig nagyon sokan nem mozognak, ezért tartottuk fontosnak létrehozni ezt a programot, mely reményeink szerint gyökeres változásokat hoz majd. Piacvezető sportszereskedőként egyrészt felelősséget is érzünk ezért, másrészt hosszú távon üzleti érdekünk is az, hogy a sportolók táborát növeljük” – tette hozzá, majd elmondta, hogy a program kiegészül egy társadalmi célú elemmel is: a Sportoljma.hu oldalon az év során szervezett és megvalósult minden egyes rendezvény után 1000 Forintot ajánl fel a vállalat a magyar szabadidősport javára. Azt pedig, hogy ez a jó ügy pontosan mi lesz, a Sportoljma közössége döntheti majd el.

 

A Sportoljma.hu program elindult és várja a lelkes jelentkezőket. A legszorgalmasabb kiválasztott közösségek pedig rendszeres meglepetésekben részesülnek majd, számos híresség segít majd a sportélmény még magasabb szintre emelésében a jövőben is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...