Érdekes részleteket árult el az állami kommunikációs tendereken hasító Trinity Communications és Young&Partners tulajdonosa és ügyvezetője, Kuna Tibor a Trend FM-nek adott interjúban, többek között arról is beszámolt, hogy a tengerentúlról érkező vevőjelölttel tárgyal a cég eladásáról. Az állami tendereken való sikeres szereplés kulcsának pedig egy évekkel ezelőtt kidolgozott terméket tart.
Jókor jött, hogy idén először felkerült a 100 leggazdagabb magyar listájára – nyilatkozta Kuna Tibor a Trend FM-nek, ugyanis éppen tárgyalásban van tengerentúli vevőjelölttel, és egy ilyen értékelés kimondottan hasznos az ilyen egyeztetések során. A Trinity Communications és a Young&Partners tulajdonosa, ügyvezetője azt is elmondta, hogy alapvetően nincs szándékában eladni a céget, viszont mint fogalmazott „akkor kell eladni valamit, amikor viszik”. A tárgyalások megkezdődtek, mint elmondta, kíváncsi volt a vevőjelölt ajánlatára. Hosszadalmas, nehéz folyamatról van szó, ami Kuna Tibor megfogalmazása szerint neki nagyon professzionálisnak tűnik.
A 100 leggazdagabb magyar listáján 7,9 milliárd forintos vagyonnal a 97. helyen szereplő üzletember beszélt arról is, hogy semmi köze nincs Szíjjártó Péterrel való barátságának ahhoz, hogy az elmúlt időszakban rendkívül jól teljesítenek cégei az állami tendereken. Azok a kommunikációs újítások, amiket bevezettek a piacon egyediek, direkt erre a piacra találtak ki egy terméket, és azzal, hogy ma Magyarországon központosított kommunikációs beszerzés van, ez a megoldás érvényesülni tud – tette hozzá Kuna Tibor. „Annak adunk el terméket, akire ki van találva. Közszolgálati kommunikációs terméket árulnak” – jelezte az üzletember.
A Trend FM-en elhangzott interjút itt hallgathatja meg.