Új pozícióban, PR & Digital Managerként folytatja pályafutását Végh-Kósa Anita, aki korábban 1 éven keresztül PR Supervisorként volt felelős az AVON Magyarország PR tevékenyégéért. A június 15-én kinevezett vezető a négy országot magában foglaló Pannónia Csoport PR és digitális tevékenységét irányítja majd a jövőben. Végh-Kósa Anita korábbi feladatkörét új munkatárs, Irtó-Plóza Mónika veszi át, illetve Siklósi Ildikó, korábbi E-commerce Specialist E-commerce Supervisor pozícióba lép elő.
Végh-Kósa Anita több mint 5 éves ügynökségi és vállalati tapasztalattal érkezett az Avon Magyarországhoz 2014-ben, mint PR & Advertising Specialist, majd 2016 év elején PR Supervisor pozícióban folytatta tovább. Mostani kinevezésével egyben egy új pozíció is létrejött, hiszen a jövőben mint PR & Digital Manager irányítja a Magyarországot, Bosznia és Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát magában foglaló Pannónia Csoport PR és digitális tevékenységeit, illetve továbbra is ellátja a szóvivői feladatkört. Feladatkörébe tartozik majd a vállalat PR és társadalmi felelősségvállalási tevékenységének stratégiai tervezése, az e-commerce aktivitások felügyelete, új webes technológiák felkutatása, kialakítása, illetve az Avon online rendelési platformjának további fejlesztése.
„Az utóbbi néhány évben a PR és digitális feladatkörök egyre inkább összekapcsolódtak, így már PR Supervisorként is szorosan együtt dolgoztam a korábbi Digital Managerrel. Új pozíciómban kiemelt célom, hogy a két területben rejlő szinergia kihasználásával még hatékonyabbá tegyük az AVON hazai és Pannónia-csoportbeli PR és digitális kommunikációját”- mondta el Végh-Kósa Anita.
A kinevezés miatt új taggal is bővül az AVON csapat, Irtó-Plóza Mónika PR Supervisor pozícióban csatlakozik az AVON kommunikációs teamjéhez. Feladatai közé tartozik majd a Pannónia csoport PR és CSR tevékenységének koordinálása, felügyelete, a közösségi média platformok működtetése és a content marketing területe. Mónika több mint 5 éves vállalati és ügynökségi tapasztalattal rendelkezik, és a kozmetikai vállalat sem új számára, hiszen 2012-től a Café PR ügyfélkapcsolati menedzsereként az AVON munkáját is támogatta. 2015-től az Erste Bank Hungary Zrt.-nél dolgozott, mint Belső kommunikációs és CSR szakértő.
Siklósi Ildikó 2013-ban csatlakozott a vállalathoz és a mostani kinevezés kapcsán feladatköréhez tartozik majd a vállalat online média kampányainak tervezése és optimalizálása, az e-commerce és digitális aktiváció stratégiai tervezése és megvalósítása, valamint az e-mail marketing területe is.
Boruzs Ákos, az AVON korábbi Digital Managere, a Group M-nél folytatja pályafutását Head of Performance pozícióban. Új munkakörében az ügynökség legnagyobb hirdetőinek nyújt majd stratégiai tanácsadást és segítséget performance és programmatic hirdetéseik tervezésében.