A világ több mint 80 országában jelen lévő Phoenix Contactnak, a műszaki innovációk és automatizálások meghatározó piaci szereplőjének hazai leányvállalata a SAKKOM Interaktívot választotta partnerül fejlesztéseinek szélesebb körben való megismertetéséhez. A SAKKOM pr stratégia kialakításával, sajtókommunikációval és közösségimarketing-kampányokkal segíti a cég B2B fókuszú kommunikációját.
A nemzetközi hátterű Phoenix Contact magyarországi leányvállalata 1993 óta teszi elérhetővé a magyar piaci szereplők számára legfrissebb elektrotechnikai és ipari automatizáláshoz kapcsolódó fejlesztéseit. A műszaki területen jól ismert vállalat a SAKKOM Interaktívot választotta partnerként szélesebb körben való bemutatkozásához.
Az ügynökség digitális és pr fronton elért eredményeivel hívta fel magára a Phoenix Contact képviselőinek figyelmét, közvetlen megkeresés útján született meg az együttműködés. „Az elektrotechnikai területen elért innovációkra nagyon büszkék vagyunk, szakmai berkeken belül a piac ismert és jelentős szereplőjeként vagyunk jelen. Azonban szerettünk volna egy olyan profi partnerrel együtt dolgozni, aki elért sikereinket és eredményeinket szélesebb közönséggel is képes megismertetni. A SAKKOM-mal való egyeztetés során első pillanattól szimpatikus volt az ügyfélkezelés színvonala és rugalmassága, emellett rendkívül gyorsan alkalmazkodtak ehhez a számukra új, speciális területhez” – mondta Pálos Gábor, a Phoenix Contact magyarországi képviseletének vezetője.
Az ügynökség a márka közösségi kommunikációjának menedzseléséért és sajtókommunikációjáért felel a vállalat legújabb fejlesztéseinek középpontba állításával. „A pr stratégia kialakítása során az eredményorientált ötleteket, jól célozható eszközöket részesítettük előnyben a terület speciális jellegéből adódóan. Az újszerű megközelítések nyitott fülekre találtak, ami számunkra is mindig plusz motivációt jelent az eredményes együttműködéshez” – fűzte hozzá Kolma Kornél, a SAKKOM Interaktív ügyvezetője.