Többségi részesedést szerzett a Sony a Httpool nemzetközi hirdetési hálózatban. A HTTpool Magyarországon 2016-ban jelent meg, ahol a Twitter, LinkedIn és Spotify márkák kizárólagos képviselete mellett saját fejlesztésű technológiájával segíti az ügynökségeket és ügyfeleket digitális kampányaik kivitelezésében.
A Sony Pictures Television Networks leányvállalata, és egyben az egyik legnagyobb latin-amerikai digitális hirdetési és médiavásárló vállalat, az IMS Internet Media Services (IMS) egy megállapodás értelmében többségi részesedést szerzett a Közép- és Kelet-Európában, valamint Ázsiában aktív Httpool nemzetközi hirdetési hálózatban.
A szabályozó testületek jóváhagyására váró megállapodással létrejön az ipar legnagyobb digitális marketing- és hirdetéskezelő rendszere, amit világszerte több mint hatezer ügynökség és márka használ. A képviselt ügyfelek közt van a Twitter, a LinkedIn, a Spotify, valamint 30 latin-amerikai, illetve közép- és kelet-európai ország több mint ötezer helyi és globális képviselete.
“Magyországon 2016-ban jelent meg a Httpool, ahol a Twitter, LinkedIn és Spotify márkák kizárólagos képviselete mellett saját fejlesztésű technológiájával segíti az ügynökségeket és ügyfeleket digitális kampányaik kivitelezésében platformok széles spektrumán. Ez az egyesülés lehetőséget ad számunkra, hogy egyik legfőbb célkitűzésünk – a magyar piaci szereplők digitális képzése – egy újabb szintre lépjen és ősztől az IMS-nek köszönhetően több új – a képviselt márkákhoz kapcsolódó – képzéssel segítsük partnereinket céljaik elérésében” – mondta el Szelei Szabolcs, a Httpool globális marketing és egyben a magyar szervezet vezetője.