Új hr-üzleti site-ot és márkát indít a PPH Média, a hrpwr.hu szerkesztőségét Gábor Fanni vezeti. Szintén a hrpwr ernyőmárka alá kerül a kiadó által nemrégiben meghirdetett HRKOMM Award, melynek célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat.
A hrpwr.hu egy napi frissítésű, igényes tartalmat szolgáltató online felület, az elnevezés a hr erejét fejezi ki: azaz minden cég hosszú távú sikere az ott dolgozó emberek tehetségétől, motiváltságától és a csapatösszhangtól függ. A Gábor Fanni által vezetett szerkesztőség meggyőződése, hogy a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben minden gazdasági vállalkozás számára kiemelkedő fontosságú a megfelelő munkaerő kiválasztása, képzése és megtartása. Az új márka ezeken a területeken kíván segítséget nyújtani a cégvezetőknek és a hr területével foglalkozó szakembereknek – derül ki a PPH Média közleményéből.
Az olvasók naponta találhatnak új tartalmakat a hrpwr.hu-n, ahol szakértők sorolják be a praktikus tanácsokat és kapcsolódó interjúkat a munkavállalói életútra vonatkozóan. Ezen kívül a honlap a piac aktuális történéseivel és esettanulmányaival informálja olvasóit. A cikkeket közép-, és felsővezetőknek, illetve humán erőforrásért és employer brandingért felelős szakembereknek ajánlják a szerkesztők szakmai útmutatásként napi kihívásaikhoz.
Szintén a hrpwr ernyőmárka alá kerül a kiadó által nemrégiben meghirdetett HRKOMM Award, melynek célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat.
Vándor Ágnes a PPH Media ügyvezetője elmondta, hogy a hrpwr.hu online szakportállal a kiadó a többféle iparági jelenléte mellett a különböző iparágakban mindenhol meglévő azonos funkciókban szükséges szaktudások bővítésének irányában is szeretne elmozdulni. Az ilyen irányú információátadás és tudásmegosztás egyik jeles eleme kommunikáció területén már 25 éve a Kreatív Magazin és hozzá tartozó kreativ.hu, továbbá a munkahelyi pszichológia kérdéskörével évek óta foglalkozó Üzlet&Pszichológia.