Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications multimédia partnerséget kötött, hogy felhívja a figyelmet bolygónk legégetőbb környezetvédelmi problémáira, és innovatív módszereket javasoljon megoldásukra.
Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications együtt hoznak létre eredeti tartalmakat a természetről és annak megőrzéséről, bemutatják bolygónk fontos történeteit, inspirálva az egyéneket és közösségeket, hogy változást érjenek el. A tartalom a Discovery Communications és az ENSZ nagy elérésű lineáris, digitális és közösségimédia-csatornáin lesz elérhető.
A megállapodás része a vadvilág védelmét és megőrzését célzó kezdeményezések kidolgozása, az ENSZ Környezetvédelmi Programja szakértőinek, és hírességeknek a bevonása, valamint a Discovery vezetőinek részvétele az ENSZ Környezetvédelmi Programja eseményein.
A partnerség központi eleme – az ENSZ Wild for Life kampányán keresztül – a világ figyelmének felhívása az illegális vadkereskedelemre. A kampány a vadkereskedelmet személyessé teszi, arra kérve a résztvevőket, hozzanak létre egy „morph” képet, melyen saját arcuk alakul át kedvenc állatfajukká, és osszák meg ezt a közösségi médiában, másokat arra inspirálva, hogy tudjanak meg többet a témában. A kampány eddigi egy éve alatt – harminc híresség részvételével – több mint egymilliárd embert ért el. Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications együttműködött két nagy konferencián – Convention on International Trade in Endangered Species (Dél-Afrika) illetve Hanoi Conference (Vietnam) – a közvélemény mobilizálása érdekében.
A Discovery Communications a kezdetektől – több mint harminc éve – elkötelezett, hogy történeteket meséljen a természetről és megvédje azokat a teremtményeket, akik bolygónkat különlegessé teszik. Ehhez felhasználja kreatív erőforrásait és globális szinten több mint hárommilliárdos kumulatív elérését a lineáris, a digitális és a közösségi médiában,
A Discovery 2016-ban történelmi jelentőségű megállapodást kötött a WWF-fel, és elindította a C.A.T. projektjét, amely célja a tigrispopuláció megduplázása. A partnerség részeként a Discovery Indiában és Bhutánban támogatja a tigrispopuláció élőhelyének fenntartását, hogy segítse a vadon élő tigrisek védelmét és számuk növekedését – amely az elmúlt században 96 százalékkal csökkent.