Szeptember elején Berlinre figyel a technológiai ipar, a német fővárosban rendezik ugyanis Európa legnagyobb technológiai kiállítását. A BrandMania stábja is eljutott az IFA-ra, ahol csúcstelefonok, tévék és a jövő fehérárui is bemutatkoztak. A műsor második részében pedig a hazai nonspot televíziós reklámpiac kerül a figyelem középpontjába.
Minden évben Berlinben mutatják be ősszel a világ legújabb szórakoztatóelektronika eszközeit, technológiáit, valamint a jövő fehéráruit. A Las Vegas-i és a barcelonai kiállítások után ilyenkor mindenki a német fővárosra figyel, és a BrandMania stábja is útra kelt, hogy bemutassa a legújabb készülékeket és trendeket.
A berlini IFA-n 50 országból mintegy 2000 kiállítóval, több ezer csúcstelefonnal és egyéb eszközzel lehet találkozni, így nem csoda, hogy több mint 240 ezer látogatót várnak az idei kiállításra. A rendezvényen egyébként nagyon komoly üzletek is köttetnek, a tranzakciók összesített értéke elérheti az 5 milliárd dollárt.
A BrandMania második részében pedig a hazai nonspot televíziós reklámpiac kerül a figyelem középpontjába. Egy 2 és fél milliárd forintos szegmensről van szó, és bár ez a szám sokkal nagyobb is lehetne, de valami mintha megbicsaklott volna ezen a piacon.
BrandMania ma éjjel 0:10-kor az RTL Klub műsorán. Az adás előzetesét itt nézheti meg.