Nagyon fontos a szeptember elején megújult Magenta 1 csomag sikere a Magyar Telekomnak, a társaság komoly energiát fektet az ajánlat népszerűsítésére. A legújabb kampányban az Apple nagy bejelentéseit idéző videóban leplezték le a Gombot.
Szórakoztató gaggel népszerűsíti Magenta1 csomagjának személyre szabhatóságát a Telekom.
Jön a Gomb! A társaság szeptember elején jelentette be: látva, hogy a fiatalabb előfizetők számára már kevésbé fontos a vezetékes hangszolgáltatás, ugyanakkor egyre több online tevékenységet folytatnak mobiltelefonjukon, lehetővé teszi ezek személyre szabhatóságát.
Így azok az előfizetők, akik rendszeresen használják a vezetékes telefonszolgáltatást, továbbra is választhatják a korábban bevezetett Magenta1 csomagot. Azok pedig, akik legfeljebb csak akkor nyúlnak a vezetékes készülékért, amikor meg akarják csörgetni a lakásban elveszett mobiltelefonjukat, ők nagyobb – akár korlátlan – adatforgalmat kaphatnak a csomagba.
Hogy az elveszett mobiltelefonok továbbra se maradjanak a hűtőszekrényben, vagy épp a kanapéban lecsúszva, a Telekom meglepő ötlettel állt elő. Létrehozta Gombot, egy eszközt, amely egyetlen gombnyomásra felhívja a csendben lapító készüléket. Minikampánya során a legnagyobb technológiai újdonságokat bemutató filmek mintájára készítette el a Gomb leleplező videóját. A Gombból egy nyereményjáték keretében 50 darabot meg is lehet nyerni.
„A fiatalok fontos célcsoport a Telekom számára, az ő szokásaikat mindig figyelembe vesszük az új szolgáltatásaink, termékeink fejlesztéséhez. Természetesen a kínálat mellett a kommunikációt is fontos hozzájuk igazítani. Ezért indult el a Magenta1 online kampányfilmje internetes véleményvezérek, Youtube influencerek szereplésével. Ennek része most a Gomb is, amelynek során bevezetünk egy humoros eszközt, amely kiváló alternatíva a mobil megcsörgetésre” – mondta Moldván Ákos, a Telekom marketingkommunikációs szakértője.