- Hirdetés -

Új márka a hazai reklámpiacon

|

Októbertől ADBOARD néven és új arculattal folytatja közterületi reklámpiaci tevékenységét hazánkban a német Freund cégcsoport. A következő években a cég újabb beruházásokat, fejlesztéseket tervez, hogy magyarországi ügyfeleit a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki.

 

Meghatározó magyarországi szerepének megerősítése érdekében a német tulajdonos 2015-ben létrehozott egy új, 100 százalékos tulajdonában lévő céget, az euroAWK Outdoor Kft.-t, amelynek tevékenységét hosszú távú stratégiája részeként a friss ADBOARD márkával és saját bővülő eszközportfóliójával új pályára kívánja állítani.

 

A koblenzi székhelyű, Németország mellett Csehországban, Szlovákiában és 1993 óta Magyarországon is aktívan jelen lévő német Freund cégcsoport több mint két éve létrehozott, 100 százalékos tulajdonában álló leányvállalatának tevékenységét új pályára állítja, amelynek részeként októbertől már az ADBOARD márkával kívánja megvalósítani magyarországi stratégiáját. A tulajdonos hosszú távra tervezi magyarországi jelenlétét, amelyhez egy dinamikus, fiatalos, a nemzetközi trendeknek is megfelelő arculatot választott. A cégcsoport a vállalat bővülési terveinek megvalósításához a magyar cégvezetésnek a továbbiakban is minden szakmai és technikai támogatást megad.

 

Az új márka bevezetése a meglévő hirdetési szerződéseket érdemben nem befolyásolja, a cég a kereskedelmi partnereit továbbra is a megszokott módon és feltételekkel szolgálja ki. Az ADBOARD Kft. arra törekszik, hogy köztéri felületeinek jó elhelyezkedésével továbbra is első osztályú szolgáltatásban részesítse ügyfeleit. A vállalat jelenleg országszerte több mint 2500 különféle köztéri reklámfelülettel (óriásplakátokkal, citylightokkal, egyedi hirdetési megoldásokkal) rendelkezik forgalmas utak és csomópontok mentén, valamint tervei között szerepel, hogy a következő években újabb reklámeszközökkel bővíti közterületi portfólióját.

 

A német tulajdonos további magyarországi beruházásaival a következő években is az ügyfelek magas szintű kiszolgálását kívánja támogatni. A magyar piac egyik vezető szereplőjeként a cégcsoport magyarországi partnerei iránti elköteleződése erős, így a továbbiakban is tudatos és rugalmas stratégiai lépésekkel kívánja bebiztosítani, illetve megerősíteni pozícióját.

 

„Az újabb beruházások megtervezésénél egyrészt a német tulajdonos nemzetközi piacokon is alkalmazott technológiájára, know-how-jára és tapasztalataira építünk, másrészt figyelembe vesszük a magyar piaci és jogi környezet valamennyi sajátosságát. A cég a nemzetközi tőkeerejével és technológiai hátterével valamennyi országban képes a változó piaci szabályozásoknak megfelelni, stratégiai döntéseit és operatív lépéseit minden esetben ezek figyelembe vételével valósítja meg” – hangsúlyozta Bärbel Nieten, az ADBOARD ügyvezető igazgatója.

 

Október elejétől országszerte a városokban és az utak mentén már a megújult reklámfelületekkel lehet találkozni. Ahogy az ügyfelek már megszokhatták, a különféle felületek – az eszközök, illetve azok helyszíne, szöge, láthatósága alapján – Magyarország legjobb minőségű reklámfelületei közé tartoznak. A cég bízik abban, hogy első osztályú felületeivel és szolgáltatásával mind piaci, mind állami megrendelőinek körét bővíteni tudja.

 

A cég hosszú távú stratégiájának egyik első lépéseként tavaly Magyarországon is bevezette a nemzetközi szinten már több piacon is bizonyított, cseh MGE Data fejlesztőcég által kifejlesztett CMS (Campaign Management System) innovatív kampány-optimalizáló rendszert. Ennek segítségével az ADBOARD lehetővé teszi, hogy a magyar hirdetők a felületek helyszíne és környezete, a forgalom vagy épp a potenciálisan releváns üzletek, szolgáltatók, intézmények több milliós lokációs adatbázisa (POI – Point of Interest) alapján, akár felületenként állíthassák össze teljesen igényeikre szabott outdoor reklámkampányaikat.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...