- Hirdetés -

Országosan is siker lenne a Sláger FM – interjú Radu Morarral

|

A Sláger FM zenei repertoárjában szélesebbé vált a 90-es évek spektruma, így már a 20-as éveiben járó korosztály is megtalálja kedvenc dalait – árulta el Radu Morar, a rádió tulajdonosa a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Radu Morart megkérdeztük arról is, hogy indulnak-e az országos frekvenciacsomagra kiírt pályázaton.

 

– Lassan már egy éve, hogy nincs országos kereskedelmi rádió. Hallgatottsági szempontból ebből mennyit tudott profitálni a Sláger FM?

 

– Az elmúlt egy évben folyamatosan növekvő hallgatói bázissal a rádiós iparág egyik meghatározó szereplőjévé vált. Az országos kereskedelmi adók helyzetének átalakulása alatt, Budapest leghallgatottabb rádiójaként, regionális eléréssel, országos sikerekkel is büszkélkedhet a csatorna. Az idei programstratégia mentén a Sláger FM a térség kiemelkedő rádiós terméke lett, a terveiknek megfelelő ütemben, a hallgatottsági adatok igazolták a törekvéseinket.

 

– Van olyan célcsoport, vagy műsorsáv, ahol azért még nem ártana erősíteni a hallgatottságot?

 

– A Sláger FM arculatának megfelelően Budapesten és országosan a rádió elérése elsősorban a teljes lakosság körében kimagaslóan erős. Az elmúlt hónapokban a rádió core hallgatói bázisának megerősítéseként a fő profilunknak számító 30–59-es, kereskedelmileg fontos, fizetőképes célcsoport növekvő elérésének tendenciája mutatkozik. A budapesti hallgatottsági adatok szerint a rádió megközelíthetetlen előnnyel vezeti a teljes napos görbét. A fővárosban a teljes lakosság körében a leghosszabb rádióhallgatási időt is a Sláger FM jegyzi. 2017-ben egyre népszerűbbé váltunk a 25 évesnél idősebbek körében, nem titkolt célunk, hogy tovább erősödjünk mind az idősebbek, mind a fiatalabbak körében. A következő időszakban arra összpontosítunk, hogy Magyarországon is nemzetközi színvonalon szórakoztassunk.

 

– Az utóbbi időben mintha több újabb zene szólna a rádióban. Ezt jól érzem, és tényleg történt némi átpozicionálás?

 

– A csatorna zenei arculata a 80-as, 90-es évek legnagyobb slágereit sorakoztatja. A kutatásainkban nagy hangsúlyt fektetünk a zenék folyamatos utánkövetésére, így a rádió profiljába illő évtizedek slágerei időközönként frissülnek. A hallgatói igényeknek megfelelően a Sláger FM zenei repertoárjában szélesebbé vált a 90-es évek spektruma, így a 80-as évek legnagyobb sikerei mellett már a húszas éveikben járó korosztály is megtalálja kedvenc dalait.

 

– Reklámbevételek terén hogyan teljesít a rádió az elmúlt évhez képest?

 

– A reklámértékesítést a Radio Sales House Kft. végzi, és nyugodtan elmondhatom, hogy elégedettek vagyunk a munkájukkal.

 

– Kihirdették az országos kereskedelmi rádiós pályázatot. Tervezik-e, hogy elindulnak ezen?

 

– Az igazat megvallva biztos vagyok benne, hogy a Sláger FM országosan átütő siker lenne, hiszen a hallgatottsága jelenleg is versenyez az országos és nagyobb hálózatos rádiókkal, úgy is, hogy csak budapesti körzeti frekvenciáról beszélünk. A Sláger brand már amúgy is országosan ismert és kedvelt, hiszen a Sláger Tv már évek óta a legnézettebb országos zenei csatorna, és épp nemrég, szeptember 20-án váltottunk egységes Sláger Tv- és Sláger FM-arculatra. Természetesen tanulmányozzuk a pályázati felhívást, de többet egyelőre erről nem szeretnék nyilatkozni. Már sokat nem kell várni, hiszen a benyújtási határidő közeleg, és akkor minden kiderül.

 

Heszler Róbert

 

Az interjút teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...