- Hirdetés -

Tehetséges egyetemistákat keres a P&G

|

- Hirdetés -

Már lehet jelentkezni a Procter&Gamble nagypresztízsű, idén először globálisan is meghirdetett versenyére, a „P&G CEO Challenge”-re. A CEO Challenge lehetőséget ad a világ különböző országaiból érkező tanulóknak arra, hogy részt vegyenek a head&shoulders márka egyik igen összetett üzleti tervének kidolgozásában. A résztvevőknek a kihívás négy szakaszát kell sikeresen teljesíteniük ahhoz, hogy lehetőségük nyíljon eljutni a versenyt lezáró, Cincinnatiban megrendezésre kerülő nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferenciára.

 

A kezdeményezést, amely Közép-Európában harmadszor kerül megrendezésre, most először terjeszti ki a vállalat a világ minden országára. 36 országból tehetséges hallgatói kapnak végül lehetőséget arra, hogy a head&shoulders egy új termékének bevezetésére globálisan alkalmazható stratégiai tervet készítsenek elő. A head&shoulders a világ egyik lekedveltebb és legismertebb sampon márkája. Vállalásuk célja most az, hogy olyan tehetséges fiatalokat találjanak, akiknek a P&G csapatához is lehetőségük lesz csatlakozni.

 

A „P&G CEO Challenge” négy szakaszból áll. A kihívás iránt érdeklődő hallgatók 2017. november 20-ig tudják benyújtani online jelentkezésüket. A verseny következő szakaszában a jelentkezőknek egy, a verseny honlapján közzétett esettanulmányt kell megoldaniuk. Az ezt követő fordulót 2018. február 22-23-án, Budapesten tartják Magyarország, Horvátország és Szlovénia azon csapatai számára, akik sikeresen teljesítették az online esettanulmány megoldását. A régió legjobb csapata számára innen egyenes út vezet a 2018 áprilisában, Rómában megrendezésre kerülő Európai döntőbe. Európa minden régiós döntőse meghívást kap Olaszország fővárosába, ahonnan egy csapat Európa legjobbjaként repülhet Panamába, hogy ott a világ kiválasztottjaival találkozzon a döntőben. A győztes csapat egyik nyereménye, hogy részt vehet a Cincinnatiban megrendezésre kerülő, egyedülálló nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferencián, ahol üzleti vezetők és menedzserek társaságában ismerhetik meg a legújabb piacformáló trendeket.

 

„Ez a kihívás segít kiválasztani a szakma legnagyobb tehetségeit, akik számára a P&G potenciálisan állást is ajánl majd. A részvétel nem csak azt jelenti, hogy a jelentkezők összemérik tudásukat a hasonlóan tehetséges kortársaikkal, hanem egy lehetőség arra is, hogy megismerjék vállalatunk működésének sajátos jellegét. Nagyon örülünk, hogy a projektben Magyarország is rész vesz. Biztosak vagyunk benne, hogy sokan fogják pozitívan értékelni a program által nyújtott lehetőséget, és inspirálni fogja őket karrierjük építésében. Napjainkban, amikor olyan sokat hallunk az alulértékelt fiatalságról, a P&G ismét megmutatja, hogy nagy reményeket támaszt a most felnövekvő generációval szemben és értékeli a professzionális hozzáállást, az erős karaktereket, és a fejlődési vágyat.” – mondta el Iva Baronova a P&G HR menedzsere.

 

A „P&G CEO Challenge” egy olyan program, amely lehetőséget ad résztvevői számára, hogy teszteljék és megerősítsék szakmai készségeiket valós vállalati körülmények között. Mindemellett a verseny egy versenyszabályokon alapuló, egyedülálló tapasztalatot is nyújt, betekintést enged egy globális vállalat üzleti folyamataiba.

 

“Nagyon örülök, hogy a mostani „P&G CEO Challenge” a head&shoulders márkához kapcsolódik. A folyamat során nem csak a részvevők technikai tudását lesz lehetőségünk megfigyelni, hanem azt is, hogy hogyan dolgoznak csapatban, és hogyan igyekeznek együtt kivitelezni a legjobb ötleteket és megoldásokat. A munkáltató szempontjából ma ezek a legfontosabb készségek és képességek. Szeretnék néhány személyes jó tanácsot is adni azoknak, akik részt vesznek a kihívásban: legyetek eltökéltek, szenvedélyesek, és ne féljetek magas célokat kitűzni magatok elé, mert csak így válthatjátok valóra szakmai álmaitokat.”- tette hozzá Maciej Reszczyński, a head&shoulders közép-európai brand menedzsere.

 

A „P&G CEO CHALLENGE” program kiváló lehetőség azoknak a hallgatóknak, akik a gyakorlatban szeretnék fejleszteni tudásukat, mindamellett, hogy ezzel akár a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalatához válthatnak belépőt.

 

„Ez a verseny azért más, mert kevésbé koncentrál az elméleti tudásra, sokkal inkább a gyakorlati készségekre, a megfelelő adatok elemzésre és leginkább a feladatok kreatív megközelítésére. A programnak köszönhetően Európa számos országából ismerkedhettem meg emberekkel és oszthattunk meg egymással tapasztalatokat gazdaság, marketing és kereskedelem témákban. Ezen felül lehetőséget kaptam egy nyári gyakorlatra is a vállalat pénzügyi részlegén, ami nagyon értékes tapasztalat volt számomra.” – mesélt a versenyről Artur Sarata, aki tavaly Közép-Európát képviselte az európai döntőben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...