Adatalapú marketing fejlesztéseket valósít meg az NN biztosító, a pénzügyi társaság a Cadreonnal közösen dolgozik a projekten. A megoldás bevezetésével az NN a piacon egyedül álló személyre szabott kommunikációra lesz képes, valamint felkészül a közelgő GDPR regulációra.
A biztosító tavasszal írt ki tendert, melyet az IPG Mediabrands AdTech egysége a Cadreon nyert el. A projekt keretein belül a tanácsadó cég, segít a marketing adat stratégia kialakításában, a megfelelő DMP megoldás kiválasztásában, implementálásban. A projekt augusztusban kezdődött, s jelenleg a technológia kiválasztása zajlik.
„Az NN célkitűzése, hogy „A megfelelő üzenet, a megfelelő embernek, a megfelelő csatornán a megfelelő időben jusson el adatvezérelt módon. Célunk, hogy ne üzeneteket küldjünk, hanem értékeket közvetítsünk” – mondta el Kocsis Tamás, az NN marketing technológiáért felelős vezetője.
A Data Management Platformok vagy DMP-k olyan szoftverek, melyek összefogják és kezelik a programozott médiavásárláshoz szükséges adatokat, a megoldás nagy előnye hogy áthidalja a siló problémát, azaz több információforrás egyidejű kezelését teszi lehetővé.
„A projekt egyik nagy eredménye, hogy képesek leszünk kialakítani egy egységes ügyfélképet, figyelembe véve a különböző adatforrásokat. Ennek köszönhetően megvalósulhat egy személyre szabott kommunikáció, konzisztensen, csatornákon átívelően.„ – mondta el Ács Tamás, a Cadreon közép-kelet-európai vezetője.
Az IPG Mediabrands ad tech részlege, a Cadreon budapesti kirendeltsége három évvel ezelőtt indult azzal a céllal, hogy a cégcsoport CEE régióbeli médiaügynökségeinek programmatic kampányait szolgálja ki. Az iroda 2014-es indulása óta regionális tudásközponttá nőtte ki magát, megháromszorozta létszámát, és a nemzetközi piacon is egyedülálló szakértelemmel rendelkező csapat felel a kampányokért, valamint az egyéb marketing technológiai megoldásokért.
- Hirdetés -
A Cadreont választotta az NN
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -