Idén október végén a vállalatcsoport egész éves, globális értékesítési mutatója 2 008 849 darabon állt, amely a történelmi rekordként elkönyvelt tavalyi esztendő tükrében újabb 3,4 százalékos abszolút fejlődést jelent. Miközben a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsik osztatlan népszerűsége egy év leforgása alatt 63,7 százalékkal nőtt, a BMW, a MINI és a BMW Motorrad is új havi csúcson zárt.
2017 októberében a BMW Group globális értékesítési mutatója történelmi mérföldkőhöz érkezett: több mint százéves fennállása során most először fordult elő, hogy átfogó modellpalettájának négykerekű tagjaival a vállalatcsoport már az év tizedik hónapjában átlépi a kétmilliós eladási darabszámot. A BMW Group idén január és október között világszerte összesen 2 008 849 darab autót adott át ügyfeleinek, amely az előző esztendő értékesítési eredményének tükrében 3,4 százalékos abszolút fejlődésnek felel meg. A márkakereskedésekbe novemberben megérkező új BMW X3 aktuális generációváltása ellenére az októberi hónap ezen kimagasló eredményből a tavalyi tizedik hónaphoz hasonló mutatóval, szám szerint 197 601 darab eladott járművel vette ki a részét, amely 0,8 százalékos javulást jelent.
2017 első tíz hónapjában a BMW Group egyedülálló, kilenctagú hálózatról tölthető modellpalettája világszerte 78 096 ügyfél tetszését nyerte el, amely 63,7 százalékos növekedés. Független piackutató intézetek felmérései szerint a bajor prémiumgyártó abszolút első helyen áll a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsik világméretű értékesítési rangsorán, miközben Németországban és egész Európában toronymagas piacvezetőként szerepel. A vállalatcsoport 2017. októberi értékesítési eredményei alapján az Egyesült Államokban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Hollandiában a BMW abszolút eladásainak mintegy 8 százalékát a BMW i divízió modelljei és a BMW iPerformance modellek tették ki, miközben az észak-európai skandináv országokban ez az arány már 30 százalék fölött jár. A BMW i3 tisztán elektromos kisautót, a BMW i8 plug-in hibrid élsportolót, a megannyi BMW iPerformance modellt és a MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hibrid modellt egyesítő, hálózatról tölthető portfólió csak októberben 9 405 darabos eladást produkált, amely az előző esztendő hasonló időszakához viszonyítva 60,3 százalékos emelkedést jelent. A BMW i3 mindebből 2 851 példányban kelt el, amely önmagában is 20,3 százalékos javulásnak felel meg.
A BMW idén január és október között globális szinten 1 706 020 darab gépkocsit értékesített, amely 3,6 százalékos abszolút gyarapodás. A látványos fejlődés hátterében a bajor prémiumgyártó átfogó modellpalettájának folyamatos fejlesztése és bővítése áll. A portfólió népszerűségi listáját továbbra is a BMW X modellcsalád tagjai vezetik, annak ellenére is, hogy az új BMW X3 novemberi érkezésének köszönhetően október végén számos régióban enyhült a modell átadásainak száma. Az idei év első tíz hónapjában a BMW X modellcsalád tagjaira a tavalyi esztendő hasonló időszakához viszonyítva 11,3 százalékkal több, szám szerint 578 336 darab rendelés érkezett, miközben a kimagasló értékesítési fejlődésből az ez idő alatt 161 804 példányban elkelt BMW 1-es sorozat (12,5 százalékos javulás) és az 53 043 eladást produkáló BMW 7-es sorozat (11,9 százalékos fejlődés) is nagymértékben kivette a részét. 2017 októberében 29 370 ügyfelünk vette át új 5-ös BMW-jét, amely az egy évvel korábbi értékhez képest 8,5 százalékkal magasabb szám, ráadásul a modell legnépszerűbb piacának számító Kínában az új generáció jelenleg még felfutási szakaszban van. Mindez azt jelenti, hogy az új BMW 5-ös sorozat idén októberben már azelőtt a világ legnépszerűbb üzleti limuzinjává vált, hogy a bajor prémiumgyártó összes piacára teljes mellszélességgel megérkezett volna. Az 5-ös BMW azonban csak egy a BMW Group idén bemutatott megannyi újdonsága közül: a 4 689 darabban elkelt BMW 2-es Coupé és Cabrio (5 százalékos gyarapodás), valamint a 6 001 példányban gazdára talált BMW 4-es Gran Coupé (21,6 százalékos fejlődés) ugyancsak kivette a részét az októberi fejlődésből.
2017 októberében a MINI is értékesítési mérföldkőhöz érkezett: a brit prémiumgyártó fennállása során most először fordult elő, hogy globális eladási mutatója már októberben átlépte a 300 000 darabos értéket. Idén január és október között a MINI világszerte 300 212 darab új autót adott át ügyfeleinek, amely 2,5 százalékos abszolút növekedést jelent. 19,3 százalékos fejlődésével és 64 339 darabon álló eladási mutatójával a MINI Countryman egyértelműen a paletta legkelendőbb tagja. Októberben a modell 7 503 példányban talált gazdára (45 százalékos havi fejlődés), az eladások tíz százalékát pedig a márka történetének első plug-in hibrid modellje, a MINI Cooper S E Countryman ALL4 tette ki (átlagos üzemanyag-fogyasztás a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus tesztkörének mérései szerint: 2,1 – 2,3 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 49 – 52 gramm / km).
Az idei októbert a BMW Motorrad is történelmi rekorddal zárta, a 12 451 darab robogó és motorkerékpár az előző október tükrében 13,5 százalékos fejlődésnek felel meg. A BMW Group kétkerekű divíziója január és október között 140 269 darab járművet értékesített, amely 10,4 százalékos abszolút gyarapodás.
A BMW és a MINI értékesítési eredményei a legfőbb régiókban
Miközben az autóipar számos régióban értékesítési nehézségekkel küzd, a BMW Group a hosszú távon fenntartható, nyereséges növekedés érdekében tovább folytatja globálisan kiegyensúlyozott vállalati stratégiáját.
A Nagy-Britanniában jelentkező gazdasági nehézségek ellenére Európában a BMW és a MINI is tartja a tavalyi esztendőben elért kimagasló értékesítési szintet, amely a január és október között eltelt tíz hónap viszonylatában 901 718 darab új autóban érhető tetten (0,5 százalékos fejlődés).
Ázsia továbbra is a BMW Group legeredményesebb régiója, amelyből Kína kimagasló értékesítési mutatókkal veszi ki a részét. A vállalatcsoport a kontinensen idén 691 319 darab BMW és MINI modellt adott el, amely a tavalyi évhez viszonyítva 13,1 százalékos fejlődés.
Az egyesült államokbeli gazdasági nehézségek a BMW Group tengerentúli értékesítési eredményeiben is visszaköszönnek, a vállalatcsoport eladási mutatói a jelenleg 361 135 darab eladott gépkocsival 3,4 százalékkal a tavalyi érték alatt állnak.
- Hirdetés -
Újabb csúcson a BMW
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now
Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...
Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén
Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
MI-vel tuningolt tévések
A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -