- Hirdetés -

Budapesten gyorsít a Deutsche Telekom

|

- Hirdetés -

A Deutsche Telekom létrehozta a Budapesten működő European Smart Solutions Center (ESC) központot, melynek célja az okos városok fejlesztésének felgyorsítása Európában. Az ESC célja a Deutsche Telekom Csoport smart city koncepcióval és fejlesztéssel kapcsolatos szakértelmének és tevékenységinek összefogása, a piacra lépési tevékenységek támogatása, valamint a felhasználók bizalmát kiérdemelt és élvező smart city megoldások elérhetővé tétele az összes európai önkormányzat számára. Az ESC olyan központi funkciókat biztosít, mint a marketing, partneri együttműködések elősegítése, az értékesítés előtti és utáni folyamatok irányítása, valamint szorosan együttműködik a helyi smart city értékesítési és megvalósítási szakértőkkel. A központ emellett páratlan szakértelemmel rendelkezik a városok számára az EU által városfejlesztési célokra biztosított alapok felhasználása céljából biztosított tanácsadási tevékenységek terén is.
A DT Csoporton belül szakértőkből kialakított munkacsoportok foglalkoznak a legfontosabb megoldások és platformok termékké fejlesztésével, valamint a jelenleg elérhető smart city megoldások körének bővítésével. A munkacsoport egyik kiemelt tevékenysége jelenleg a NarrowBand IoT (NB-IoT) smart city megoldás fejlesztése és megvalósítása, mivel ebben a szektorban az NB-IoT keskenysávú technológia ideális megoldást kínálhat számos alkalmazásra.
WiFi4EU – ingyenes WiFi hozzáférés a közterületeken
Az Európai Bizottság – a Digital Single Market, az egységes digitális piacot célul kitűző irányelvének megfelelően 120 millió eurós keretet biztosít a világhálóhoz ingyenesen és a mobil módon történő hozzáférésre Európa közterületein, azaz a parkokban, tereken és a középületekben, mint például könyvtárakban, egészségügyi központokban és múzeumokban. A közszférában szerzett sokéves tapasztalataival a Deutsche Telekom segítséget nyújt a kezdeményezésben részt venni és a célzott pénzügyi támogatást megszerezni kívánó városoknak.
A Cisco-val együttműködésben a Deutsche Telekom olyan csomagot fejlesztett ki a városok számára, mellyel könnyen megvalósíthatják az egyéni igényekre szabott, biztonságos és felhasználóbarát WiFi4EU megoldásukat. Az alkalmazást minden város saját igényei szerint alakíthatja, ezzel olyan további előnyöket kínálhatnak lakóiknak és látogatóiknak, mint a meglévő városi applikációk ingyenes használata, illetve információk a városi eseményekről és e-szolgáltatások. Emellett, a városvezetés valósidejűleg és visszamenőlegesen is kaphatnak ún. crowd monitoring információkat, amivel tovább javíthatják a városi szolgáltatások színvonalát.
A WiFi4EU rendszert fölrajzilag kiegyensúlyozott módon fogják kiépíteni, hogy a nagysebességű adatkapcsolat az EU teljes területén szolgálja a helyi közösségek lakóinak és látogatóinak kényelmét – a tervek szerint 2020-ra legalább 6-8 ezer településen tervezik a rendszer megvalósítását. Az első projekt kiírások 2017 végén vagy 2018 elején várhatók.
A Smart City Dashboard könnyű áttekinthetőséget és irányíthatóságot kínál
További smart city projektként a Deutsche Telekom Európa-szerte kínálja a városok vezetésének a Mayor’s Dashboard alkalmazást. A web-alapú dashboard (műszerfal) lehetővé teszi a városvezetés számára a város infrastruktúrájának nyomonkövetését, vezérlését és optimalizálását. A megoldással az alkalmazásokat könnyen lehet vezérelni bármilyen eszközről: okostelefonról, tablet-ről vagy nagyképernyős eszközről. A megoldás teljesen egyéni igényre szabható és lehetővé teszi az adatok valósidejű nyomonkövetését. Az elérhető adatokat lehetséges továbbá összesíteni, menteni illetve vizuálisan megjeleníteni. A dashboard megoldás nagyon intuitív és a jövőben könnyen alkalmassá tehető további smart city alkalmazások kezelésére is.
A Deutsche Telekom a Smart City World Congress rendezvényen
Idén a Barcelona városában november 14-16. között rendezett Smart City World Congress eseményre több mint 17.000 látogatót várnak A Deutsche Telekom pavilonjában (Hall P2, Street A, Stand 127) a vállalat számos Smart City megoldást, valamint a már megvalósított projektekből származó valós adatokat mutat be: ideértve a Smart Transport közlekedési megoldásokat – ideértve a Smart Parking, Smart Electric Vehicle Charging (elektromos járművek töltése),a tömegközlekedési, a forgalom és utasirányítási rendszert – valamint a Smart Waste Management (hulladékgazdálkodás), Smart Lighting (világítás), Smart Metering (fogyasztás leolvasás) és a Smart Public Safety (közbiztonság) megoldásokat. Bemutatják továbbá a NarrowBand IoT-alapú keskenysávú megoldásokat, valamint a Smart City Dashboard és WiFi4EU megoldásokat. A Deutsche Telekom-nak a holnap Smart City koncepcióról alkotott jövőképéről további információk találhatók ‘Smart Solutions for Sustainable Cities’ (Okos Megoldások a Fenntartható Városoknak) címmel nemrég közzétett ún. white paperben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...