- Hirdetés -

Budapesten gyorsít a Deutsche Telekom

|

- Hirdetés -

A Deutsche Telekom létrehozta a Budapesten működő European Smart Solutions Center (ESC) központot, melynek célja az okos városok fejlesztésének felgyorsítása Európában. Az ESC célja a Deutsche Telekom Csoport smart city koncepcióval és fejlesztéssel kapcsolatos szakértelmének és tevékenységinek összefogása, a piacra lépési tevékenységek támogatása, valamint a felhasználók bizalmát kiérdemelt és élvező smart city megoldások elérhetővé tétele az összes európai önkormányzat számára. Az ESC olyan központi funkciókat biztosít, mint a marketing, partneri együttműködések elősegítése, az értékesítés előtti és utáni folyamatok irányítása, valamint szorosan együttműködik a helyi smart city értékesítési és megvalósítási szakértőkkel. A központ emellett páratlan szakértelemmel rendelkezik a városok számára az EU által városfejlesztési célokra biztosított alapok felhasználása céljából biztosított tanácsadási tevékenységek terén is.
A DT Csoporton belül szakértőkből kialakított munkacsoportok foglalkoznak a legfontosabb megoldások és platformok termékké fejlesztésével, valamint a jelenleg elérhető smart city megoldások körének bővítésével. A munkacsoport egyik kiemelt tevékenysége jelenleg a NarrowBand IoT (NB-IoT) smart city megoldás fejlesztése és megvalósítása, mivel ebben a szektorban az NB-IoT keskenysávú technológia ideális megoldást kínálhat számos alkalmazásra.
WiFi4EU – ingyenes WiFi hozzáférés a közterületeken
Az Európai Bizottság – a Digital Single Market, az egységes digitális piacot célul kitűző irányelvének megfelelően 120 millió eurós keretet biztosít a világhálóhoz ingyenesen és a mobil módon történő hozzáférésre Európa közterületein, azaz a parkokban, tereken és a középületekben, mint például könyvtárakban, egészségügyi központokban és múzeumokban. A közszférában szerzett sokéves tapasztalataival a Deutsche Telekom segítséget nyújt a kezdeményezésben részt venni és a célzott pénzügyi támogatást megszerezni kívánó városoknak.
A Cisco-val együttműködésben a Deutsche Telekom olyan csomagot fejlesztett ki a városok számára, mellyel könnyen megvalósíthatják az egyéni igényekre szabott, biztonságos és felhasználóbarát WiFi4EU megoldásukat. Az alkalmazást minden város saját igényei szerint alakíthatja, ezzel olyan további előnyöket kínálhatnak lakóiknak és látogatóiknak, mint a meglévő városi applikációk ingyenes használata, illetve információk a városi eseményekről és e-szolgáltatások. Emellett, a városvezetés valósidejűleg és visszamenőlegesen is kaphatnak ún. crowd monitoring információkat, amivel tovább javíthatják a városi szolgáltatások színvonalát.
A WiFi4EU rendszert fölrajzilag kiegyensúlyozott módon fogják kiépíteni, hogy a nagysebességű adatkapcsolat az EU teljes területén szolgálja a helyi közösségek lakóinak és látogatóinak kényelmét – a tervek szerint 2020-ra legalább 6-8 ezer településen tervezik a rendszer megvalósítását. Az első projekt kiírások 2017 végén vagy 2018 elején várhatók.
A Smart City Dashboard könnyű áttekinthetőséget és irányíthatóságot kínál
További smart city projektként a Deutsche Telekom Európa-szerte kínálja a városok vezetésének a Mayor’s Dashboard alkalmazást. A web-alapú dashboard (műszerfal) lehetővé teszi a városvezetés számára a város infrastruktúrájának nyomonkövetését, vezérlését és optimalizálását. A megoldással az alkalmazásokat könnyen lehet vezérelni bármilyen eszközről: okostelefonról, tablet-ről vagy nagyképernyős eszközről. A megoldás teljesen egyéni igényre szabható és lehetővé teszi az adatok valósidejű nyomonkövetését. Az elérhető adatokat lehetséges továbbá összesíteni, menteni illetve vizuálisan megjeleníteni. A dashboard megoldás nagyon intuitív és a jövőben könnyen alkalmassá tehető további smart city alkalmazások kezelésére is.
A Deutsche Telekom a Smart City World Congress rendezvényen
Idén a Barcelona városában november 14-16. között rendezett Smart City World Congress eseményre több mint 17.000 látogatót várnak A Deutsche Telekom pavilonjában (Hall P2, Street A, Stand 127) a vállalat számos Smart City megoldást, valamint a már megvalósított projektekből származó valós adatokat mutat be: ideértve a Smart Transport közlekedési megoldásokat – ideértve a Smart Parking, Smart Electric Vehicle Charging (elektromos járművek töltése),a tömegközlekedési, a forgalom és utasirányítási rendszert – valamint a Smart Waste Management (hulladékgazdálkodás), Smart Lighting (világítás), Smart Metering (fogyasztás leolvasás) és a Smart Public Safety (közbiztonság) megoldásokat. Bemutatják továbbá a NarrowBand IoT-alapú keskenysávú megoldásokat, valamint a Smart City Dashboard és WiFi4EU megoldásokat. A Deutsche Telekom-nak a holnap Smart City koncepcióról alkotott jövőképéről további információk találhatók ‘Smart Solutions for Sustainable Cities’ (Okos Megoldások a Fenntartható Városoknak) címmel nemrég közzétett ún. white paperben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...

Indul a harc a budapesti albérletpiacon

Rekordmértékű 26 százalékra nyílt az árolló szeptemberben a keresleti és kínálati bérleti díjak között a budapesti albérletpiacon – derül ki a Rentingo.com legfrissebb albérletpiaci elemzéséből. Míg a bérbeadók átlagosan 4,5 százalékkal emelték a bérleti...

Még egészségesebbek lesznek a Lidl termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az optimalizálási...

Pénztárcabarát választékkal újított a Kifli.hu

A webáruház új, egységesített menüpontot hozott létre azoknak a termékeknek, amik segíthetnek a spórolásban.Klekner Péter hírlevélben tájékoztatta a webáruház vásárlóit: "Örömmel jelentem be, hogy figyelembe véve a vásárlóinktól kapott visszajelzéseket, a piac és a...

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Rengeteg programot kínál a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A múzeumi fenntarthatóságot állítja a középpontba a 17. Múzeumok Őszi Fesztiválja, amely keddtől csaknem 40 fővárosi és 80 vidéki múzeum részvételével mintegy másfél hónapon át országszerte több mint 500 programot kínál a látogatóknak. A fesztivál...

Mégis összejöhet a nagy Twitter üzlet

Elon Musk mégis megvásárolná a Twitter közösségi médiavállalatot, az eredeti 44 milliárd doláros vételáron, ha az eladó eltekint a peres eljárástól. Az üzletember javaslatában feltételül szabta, hogy az üzlethez kapjon adósságfinanszírozást, valamint, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online játékkal nyert díjat a Néprajzi Múzeum

A Keep calm! Türelemüvegek elnevezésű online játék a 20. Országos Múzeumpedagógiai Évnyitón különdíjban részesült. Az ICOM Magyarország Múzeumpedagógiai Különdíj a múzeumi szakma rangos kitüntetése. Az online játékban a felhasználó megismerkedhet a Néprajzi Múzeum gyűjteményében...

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...
- Hirdetés -

Don't Miss

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....