Négy civil szervezet részvételével veszi kezdetét a The Famous Grouse idei jótékonysági kampánya. A márka Facebook-oldalán meghirdetett pályázaton a közönség szavazatai dönthetik el, hogy a színházi és közösségi térként funkcionáló Jurányi Házat működtető FÜGE, a környezetvédelmi felelősségvállalásra buzdító JÖN Alapítvány, a sérült madarak gyógyítását célul kitűző Madárkórház Alapítvány, vagy a mozgássérültek számára programokat szervező Mozduljunk ki! Egyesület kapja a „Méltán Híres Civilek” címmel járó félmillió forintos támogatást.
A vezető skót whiskymárka tevékenységének százhúsz éves alapítása óta fontos részét képezi a társadalmi felelősségvállalás. A The Famous Grouse rendszeresen nyújt segítséget az elfogadóbb társadalomért és fenntartható fejlődésért küzdő szervezeteknek és magánszemélyeknek. Tavalyi kampányában hétköznapi példaképeink mindennapi hőstettein keresztül igyekezett felhívni a figyelmet arra, hogy mindenki képes hozzájárulni saját közössége és környezete jobbá tételéhez.
Az idei, november közepén induló jótékonysági akció célja négy − esélyegyenlőségért, környezetvédelemért és a kulturális sokszínűségért dolgozó – alapítvány bemutatása és közhasznú tevékenységük támogatása. A The Famous Grouse hivatalos Facebook-oldalán megvalósuló kampány során a résztvevők megismerését követően a közönség választhatja ki azt a civil szervezetet, amelyet a márka 500.000 Ft értékű támogatásban részesít.
Öt éve nyitotta meg kapuit a Széll Kálmán tér közelében a FÜGE (Függetlenül Egymással Közhasznú Egyesület) alapította Jurányi Ház, egy elhagyott épületből született közösségi tér, ahol táskatervezőktől kezdve tánccsoportokon át színházi társulatokig sok tehetséges és lelkes alkotó, előadó és egyéb szervezet talált otthonra. Élhetőbb és környezettudatosabb Magyarországért kampányol a díjnyertes JÖN Alapítvány: Hulladékvadász közösségi bejelentő oldaluk és alkalmazásuk az illegális hulladéklerakás felszámolásában fogja össze a felelősségteljes felhasználókat. A hortobágyi Madárkórház Alapítvány 18 éve gondoskodik az egész ország területéről érkező évi 800-1000 vadon élő madár gyógyításával és rehabilitációjával. Mozgássérültek segítése céljából jött létre a Mozduljunk ki! Egyesület. A csapat szakképzett önkéntesek segítségével a mozgáskorlátozott huszonévesek azon vágyát váltja valóra, hogy önállóan, szülői segítség nélkül vehessenek részt koncerteken és fesztiválokon – ahogy általában minden hasonló életkorú társuk.
- Hirdetés -
Civileket támogat a whiskymárka
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -