A Visa magyar nyelven is elérhetővé tette Pénzügyi Foci játékát, amely segítségével a diákok különböző kategóriákban mérhetik össze pénzügyi tudásukat, és versenyezhetnek a többi játékossal a virtuális nemzetközi porondon.
A 2014-ben a FIFA világbajnoksághoz kapcsolódóan mutatta be a Visa globális, Financial Soccer elnevezésű online játékát, amelynek magyar nyelvű változatával, a Pénzügyi Focival már a hazai diákok is tesztelhetik tudásukat – írja közleményében a társaság.
Az OECD kutatása arra mutatott rá, hogy a hazai lakosság továbbra is átlag alatt teljesít pénzügyi tudatosság szempontjából. Például, 2016-ban a háztartások csupán 25 százaléka rendelkezett saját költségvetéssel, amely Magyarországot az utolsó helyre rangsorolja globálisan. Ezen adatok javulásának érdekében, a Visa elkötelezte magát, hogy Pénzügyi Foci online oktatójátékát magyar nyelven is elérhetővé tegye, ezzel támogatva a magyarok pénzügyi tudásának fejlesztését.
A több modulból álló Pénzügyi Foci számos oktatási módszertant vegyít, hogy a játék könnyen integrálható legyen az iskolák meglévő tanmenetébe. A diákok a különböző foci-kihívásokon keresztül olyan témákról tanulhatnak, mint a megtakarítás, költségvetés készítése, pénzügyi célok meghatározása, és a hitelek helyes felhasználása, és mindeközben azért is versengenek, hogy Magyarország minél jobb helyezést érjen el a Pénzügyi Foci nemzetközi ranglétráján.
A magyar nyelvű oldalt a Visa a Közép-európai Brókerképző Alapítvánnyal (KEBA) közreműködve hozta létre, a játék népszerűsítésben az iskolák felé pedig a KEBA mellett a Pénziránytű Alapítvány vállalt aktív szerepet.
A felület bárki számára ingyenes elérhető, regisztrációhoz nem kötött, az ország kiválasztása után már indulhat is a játék.
- Hirdetés -
Játékos pénzügyek – így oktat a Visa
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Megvannak 2024 legjobb játékai
Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....
Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el
Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...
Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO
Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....
Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...
Így várja az ünnepi rohamot a GLS
Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat
A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...
Komolyabban veszik a cégek a generációváltást
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...
A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -