- Hirdetés -

Vloggerekkel csábít a METU

|

Átfogó kampányt indított a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a 2Republic reklámügynökséggel az idén felvételiző fiatalok megszólítására. A METU aktív hallgatói és az egyetemen végzett, mára sikeres szakemberek és influencerek együtt csábítják az intézménybe a diákokat.

A felsőoktatási intézményekbe jelentkezők folyamatosan változó célcsoportot jelentenek az egyetemek számára, mivel a diákok 75 százaléka minden évben kicserélődik. A most felvételizők legnagyobb részét adó Z generáció (a 2000 után született fiatalok) hatékony elérése érdekében a METU február 15-ig tartó kampányában a hagyományos integrált kommunikációs eszközökön túl meghatározó szerepet kap az újmédia: különösen a közösségi videós tartalmakra helyeznek benne nagy hangsúlyt.

Az ATL- és BTL-eszközöket is felvonultató 360o-os kampányban, formabontó módon, az intézményben jelenleg is tanuló magyar és külföldi hallgatók a METU nagyköveteiként saját történetük elmesélésével mutatják be és népszerűsítik az általuk választott szakterületet. Az egyetem 12 kiemelt képzési területét egy-egy diák testesíti meg. A nagykövetek az Educatio kiállításon is megosztották tapasztalataikat az érdeklődőkkel, de történeteikkel az egyetem nyílt napjain és különféle reklámfelületeken is találkozhatunk.

A METU kiemelten kezelte a Z generáció körében különösen népszerű közösségi videós tartalmakat, amelyekben a továbbtanulás előtt álló fiatalok által ismert és elismert, erős követőbázissal rendelkező influencerek beszélnek saját továbbtanulási élményeikről. Mellettük az egyetem nagykövetei, illetve a szakmájukban már sikereket elért hallgatók mutatják be életükön és munkájukon keresztül az intézmény alapfilozófiáját: itt tényleg önmagad lehetsz!

„A felvételizők minden évben egy szinte teljesen új célcsoportot jelentek, akik – folyamatos kutatásaink alapján – túlnyomórészt megérzéseken alapuló, impulzusszerű döntéseket hoznak továbbtanulásukkal kapcsolatban. Az egyetem ismertségének növelése a jelentkezés előtt álló fiatalok körében egyre komplexebb feladatot jelent, amiben nélkülözhetetlen a diákok számára hiteles influencerek bevonása. A METU számos jelenlegi és korábbi hallgatója mára ismert véleményvezérré vált, ők is örömmel csatlakoztak a kampányhoz” – mondta Jákó Eszter, a METU marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

A Youtube- és Vimeo-videókban az egyetemen tanult és ma már népszerű vloggerek között feltűnik Kárpáti Rebeka és Erzsi a CultureGeeksből. A fiatalokkal Nessaj, Herczeg Hajni és Márk, a Tízes Listából is megosztja pályaválasztással kapcsolatos tapasztalatait. A METU-n végzett, szakmájukban sikeres volt hallgatókat a saját munkakörnyezetükben bemutató alumnivideókban szerepel többek között Szalai Dóra, a Chez Dodo alapító tulajdonosa Tóth Lambert, Neocore Games játékdizájnere.

„A pályaválasztás folyamata önmagunknak feltett, a jövőre vonatkozó kérdésekkel társul. Ezekre természetesen többféle helyes válasz létezik, amit szerettünk volna minél személyesebben bemutatni a kampány során. Ezért hívtuk segítségül a jelenleg a METU-n tanuló vagy a közelmúltban végzett diákokat, akiknek hiteles karriertörténete inspirációt jelent a felvételi előtt állók számára.” – mondta Kollmann Áron, a 2Republic kreatív igazgatója.

A felvételi időszak alatt a METU Instagram-kampányt is indított, hogy az intézménybe jelentkező diákok belekóstolhassanak az egyetem közösségi életébe, valamint összekapcsolja őket a már ott tanuló hallgatókkal. A játékban résztvevő diákoknak az ország különböző pontjain elhelyezett METU-s felvételi plakátokról készült képet vagy szelfit kell feltölteniük két egyedi hashtaggel február 14-ig. Ezer hashtag elérése után a METU ingyenes bulit szervez az első ezer posztoló METU hallgatónak és felvételizőnek az Akvárium Nagyhallban, ahol a Follow the Flow, az Ivan and the Parazol és DJ Jumo Daddy lépnek fel. A hallgatók és a felvételizők a #metubudapest és #metuparty hashtagek használatával vehetnek részt a játékban.

„Kutatások is megerősítik, hogy a diákok számára a felsőoktatási intézmény hírneve és az ott megszerezhető tudás mellett az egyetemi élet is kiemelt szempont a felvételi jelentkezésnél. A METU, a már meglévő hallgatóinak elvárásait és a felvételiző diákok igényeit figyelembe véve döntött úgy, hogy egy közösségépítő bulit szervez. Az esemény promóciójával igazán színessé tudjuk tenni a felvételi időszak végét, és ki tudunk tűnni az egyetemek kommunikációs kampányai közül” – mondta Rönky Balázs, az online kommunikációt végző RBL Marketing vezetője.

Metropolitan Egyetem Nagykövetei

Tóth Eszter – Animáció szak

Granovitter Attila – Belsőépítészet szak

Kátai Anna – Kézműves tárgykultúra szak

Pancsa Emese – Formatervező művész szak

Balázs Eszter – Divat és textiltervezés szak

Mohos Márton – Fotográfia szak

Szakos Dániel – Tervezőgrafika szak

Kun Petra – Kommunikáció és médiatudomány szak

Bognár Martin – Média Design szak

Czeróczki Mór – Mozgóképművész szak

Kovács Máté – Turizmus és vendéglátás szak

Biró Anikó – Gazdálkodás és menedzsment szak

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...