A Neo Interactive-ot választotta a Szentkirályi Ásványvíz, a cég a piacvezető ásványvíz márka online kommunikációján dolgozik az év elejétől.
A reklámvállalatot tendermunkája alapján kérte fel a feladatra a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.
„Olyan digitális univerzalista ügynökséget kerestünk és találtunk a neo személyében, aki „házon belüli” erőforrásokkal képes a digitális eszközpaletta minden fontos területén megoldást nyújtani, egészen a social média menedzsmenttől a tartalom- vagy kreatívfejlesztésen át a digitális média-tervezésig, -vásárlásig, kampánymenedzsmentig, miközben stratégiai szinten is aktívan érti a márkacélokat” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi marketingvezetője.
Néhány hete jelentették be, hogy Balogh Levente, a Szentkirályi alapítója olasz üzlettársaival, a Pasquale családdal együtt felvásárolta a Pepsi magyarországi részlegét. Ezzel a vállalathoz került a Pepsi, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Evervess, Toma dzsúsz és üditő, Toma Forrásvíz, Slice Lemonades, a Kristályvíz, illetve a Lays és Cheetos chipsek.
A felvásárlás eredményeként a 900 alkalmazottal és két gyárral gyarapodó KMV Csoport lett a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac legnagyobb szereplője.