Idén visszatért a M+ Lista élére a reklámügynökségek között az ACG, a cég már harmadik alkalommal végzett az első helyen. Az elmúlt években zsinórban három elsőséget besöprő Y&R a harmadik lett ezúttal, míg a második helyre a Republic futott be. A pr-es toplistát az Uniomedia vezeti.
Az M+ Lista az ügynökségeket a kreatív és hatékonysági versenyeken elért éves összeredményük alapján rangsorolja. Az ACG 2017-ben – 13 kampányával összesen 30 díjat nyerve – összesített első helyezése mellett első lett a független ügynökségek rangsorában és a hatékonysági listán is. Az ügynökség PR részlege, az ACG PRo a 4. helyezést érte el a PR-listán.
Az ACG az M+ Lista alapítása óta harmadszor ért el összesített első helyezést a szakmai megmérettetésen, amely hiteles és transzparens módon összegzi a magyarországi ügynökségek és kampányok hazai, illetve nemzetközi versenyeken elért éves eredményeit. A listát a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív magazin közösen jegyzi.
Az ügynökség legsikeresebb munkái 2017-ben a Golden Drum reklámfesztiválon film kategóriában arannyal díjazott „Meddig Mehet!” családon belüli erőszak ellenes kampány, valamint a Soproni számára készített „Ami közös bennünk”, a márkát újrapozicionáló nagy integrált kampánya voltak.
Az M+ Listán a reklámügynökségek között a Republic végzett a második helyen. A dolog érdekessége, hogy éppen ennek a társaságnak az egyik vezetője, Fabricius Gábor döntött úgy, hogy egy új ügynökségi toplistát hoz létre Agency Toplist néven. A lépés miatt komoly feszültség támadt a marketing szakmában, a MAKSZ felfüggesztette a vállalat tagságát egy általuk kérdésesnek tekintett adatgyűjtés miatt, mire a Republic kilépett a szervezetből.