Az ügynökség az elmúlt fél évet kutatással és saját program kidolgozásával töltötte, amelynek eredményeként saját influencer-programot hozott létre, amelyben a hitelesség fontosabb, mint a túltolt reklám. Az influencerek.hu csapatához tartozó influencerek folyamatos képzésben részesülnek, megtanulják, hogyan kell etikusan és jogilag is rendezett keretek között használni a közösségia-média platformot. Az ügynökség mindenben segíti az influencereket, képzéseket tart, és az imidzsüket is tudatosan építik.
Az influencer üzletág élére az ex Coca Colas Sass Danit igazolták le. SassDani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között – a Student Programért. Munkásságát – melynek szintén részét képezték a fesztiválmegjelenések, valamint a Coke&Meal platform fejlesztése – több szakmai elismeréssel is jutalmazták. A Coke Ugró1etem ötlete – mely a testmozgás fontosságát hangsúlyozza – 2014-ben Social Media Best Practice elismerésben részesült. A szintén mozgásra buzdító Pulse kezdeményezést pedig bronz pengével jutalmazták a speciális BTL megoldások kategóriájában. Sass Dani mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. A Konyhafőnök döntős helyezését követően tervszerűen építette közösségi platformjait és mindvégig meghatározó képviselője maradt a gasztronómiai életnek. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére, melyben Hajós Andrással közösen a sütemények birodalmába kalauzolják a nézőket.