Sipos Zoltán, a Kreatív Kontroll Kft. stratégiai igazgatóját választották a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tartalommarketing-tagozatának vezetőjévé. A korábbi vezető, Juhász György elfoglaltságai miatt kérte új tisztségviselő választását.
2015-ben alapította meg tartalommarketing-tagozatát a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, piacedukációs céllal. „2015-ben a tagozat content marketing kisokosával az alapokat már lefektette – mondta az új elnök. – A célunk idén továbblépni, és olyan részterületekre is releváns kutatással és piacfelméréssel jelentkezni, mint például az influencer marketing, amely egyre fontosabb a tartalommarketing-stratégiák tervezése során. A piaci árak és várható megtérülések mégis homályban maradnak, ami miatt szükséges egy átfogó hazai elemzés a témában” – vallja a szakember.
Sipos Zoltán 2011-ben alapította és vezetője a cégnek, amely 2013-tól kezdve a content marketing hazai evangelizátora és egyik legismertebb szereplője. 2014 óta a kontinens egyetlen nyomtatott tartalommarketing témájú szakmai lapját, a Kontent kiadója.
A DIMSZ tartalommarketing-tagozatának tagja az 123RF, a Café Communications, a Tartalomgyár, a Virtual Call Center és a Crane.