A HPS PR csapatához tartozó Keserű Vagyim senior PR consultant és Kormányos Péter senior account manager koncepció tervét értékelte a szakértői zsűri a legjobbnak a hazai válogatón, így idén ők ketten képviselik hazánkat a 30 év alatti tehetségeknek szóló Young Cannes Lions PR szekciójában.
A Cannes-i verseny hagyományai szerint a feladat átvétele után 24 óra áll majd a páros rendelkezésére, hogy a nemzetközi zsűri előtt prezentálandó koncepciót kidolgozza. A tavalyi első helyet megszerző Medina Paloma és Hadnagy Luca, szintén a HPS reklámügynökség PR szakemberei voltak, és ők az első magyarok, akik a Young Cannes Lions 22 éves története során megnyerték kategóriájukat, de a Cannes-i Fesztivál több mint 60 éves története során is mindössze a HPS a második ügynökség, akik győzelmet ünnepelhettek a legendás Cannes-i színpadon.
A HPS PR divíziója mindössze két éve van jelen Zorigt Batjin vezetésével, eddig mindkét adódó alkalommal ez az ügynökség delegálta a PR szekció versenyzőit a nemzetközi mezőnybe. „Mérhetetlenül büszke vagyok rá, hogy idén is a HPS képviselheti hazánkat a Young Cannes Lions PR szekciójában. Azért is nagy szó ez, mert fiatal csapatunk van, átlagéletkor tekintetében is. Hatékonynak tűnik az a szemlélet, hogy a PR is egy abszolút kreatív terület, és teret kell hagyni a kreativitásunk felszabadítására, hiszen immár két ízben is a PR csapatom koncepcióit ítélte a legjobb minőségűnek a neves szakmai zsűri” – mondta el a friss siker kapcsán Zorigt Batjin, a HPS PR divíziójának vezetője.
A Cannes Lions International Festival of Creativity, rangos nemzetközi reklámverseny történelme egészen 1954-ig nyúlik vissza. Az évek során a reklámszakma különböző területeivel, és számos egyéb aktivitással kiegészült esemény minden évben a kreatívipar legjobbjait várja. A 30 év alatti szakemberek számára rendezett Cannes Young Lions verseny 1995 óta része a kreatívipar globális ünnepévé vált Cannes-i fesztiválnak, melyre a kijutás feltétele a nemzeti fordulóban aratott győzelem.