Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította. A cég 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított modernizációs programjára.
„A SPAR az idei évben 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre, amelyből a korábban nyitott üzletek korszerűsítése mellett új áruházak építésére is lehetőség nyílik. Célunk, hogy a növekvő vásárlói kedvet a megváltozott igényeknek megfelelően szolgáljuk ki” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kecskeméten, a Jász utca 26. szám alatt március 1-jén nyitott SPAR szupermarket beruházási értéke megközelítette a félmilliárd forintot. A mesterséges megvilágítás energiatakarékos és éppúgy környezetkímélő, mint az épület hűtéstechnikája. Az áruházhoz 46 férőhelyes vásárlói parkoló is épült, valamint az út mentén további 12 gépjármű számára alakítottak ki parkolóhelyeket.
318 millió forintba került a Budapest, Tűzoltó utca 50-56. szám alatt április 12-én megnyílt új áruház. A szupermarket szolgáltatásai közül különlegességnek számít a SPAR to Go étterem, ahol frissen készült meleg ételek, grillételek, sültek, szendvicsek, saláták és üdítők gazdag kínálatából vásárolhatnak az áruházba betérők.
„A vásárlóerő folyamatosan nő az ország különböző pontjain, ezért üzletfejlesztési koncepciónk fókuszában az új üzletek megnyitása mellett a régebbiek felújítása áll. A visszajelzések azt mutatják, hogy a modernizált, új szolgáltatásokkal felszerelt boltjaink népszerűbbek a vásárlóink körében” – hangsúlyozta Maczelka Márk.
A most megnyitott és felújított üzletekkel együtt jelenleg 346 SPAR és City SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket és 147 franchise üzlet tartozik a SPAR-csoporthoz. A társaság 13 ezer munkavállalójával Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatója.