Jubileumi játékot hirdetett hazánk egyik legkedveltebb kávémárkája: 50 éves születésnapja alkalmából az Omnia országosan több mint 3000 nyereményt sorsol ki vásárlói között. A nagyszabású promóció teljes kivitelezésében a HTX Advertising & Event volt a márka partnere.
A Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. legkedveltebb hazai kávémárkája, a kiemelkedően magas elismertégnek örvendő, immár 50 éve a piacon lévő OMNIA jubileumi évfordulóját a fogyasztóival együtt szerette volna megünnepelni. Ezért nagyszabású, országos promóciót hirdetett, amelyben a teljes termékportfóliója részt vesz, ráadásul a kisorsolásra kerülő ajándékok száma is meghaladja a 3000-et.
A márciusban kezdődő és májusig tartó aktivitás során minden hónapban számos nyeremény talál gazdára, a fődíj pedig egy SEAT Arona személygépkocsi. Akár már egyetlen csomag OMNIA megvásárlásával be lehet csatlakozni a játékba, amennyiben a vevő feltölti a www.ominiaszulinap.hu promóciós weboldalra a beszerzést igazoló számla AP kódját vagy sorszámát. Aki pedig többször is vásárol, tovább növeli nyerési esélyeit!
Az első hónap eredményei óriási népszerűségről tesznek tanúbizonyságot, hiszen eddig több mint tízezren jelentkeztek a játékosok körébe. A márka arra hívja fel a figyelmet aktivitása során, hogy szülinapja, mint ahogy egy jó kávé is, összehozza a barátokat, családtagokat és az ünnepi pillanatokat az OMNIA még emlékezetesebbé teszi.
A promóció koncepciójának, mechanizmusának kidolgozásában, valamint a teljes körű lebonyolításban a márka partnere a HTX Advertising & Event, amely több körös tenderen nyerte el a munkát. A kommunikáció során tv-s tag, eladáshelyi reklámeszközök és online kampány is támogatja a játék megismertetését. Érdemes figyelemmel követni a márka facebook oldalát is, mert májusban további szülinapi aktivitások várnak a fogyasztókra.