Idén tavasszal a Converse elindította „Viseld bármivel!” kampányát, amelyben négy, népszerű hazai véleményvezér mutatja meg, milyen változatosan lehet kombinálni öltözetünket az idén 110 éves cipőmárkával. A kampány online felületeken, az influencerek saját social media platformjain és hirdetésekben fut majd júniusig.
Az immáron második magyarországi márkaboltját megnyitó Converse kiemelt figyelmet fordít arra, hogy üzeneteivel megszólítsa a Z generációt, igyekezve olyan élethelyzetekkel és arcokkal társítani cipőit, amelyekkel könnyen azonosulhatnak a hétköznapokban. Éppen ezért választották nemzetközi márkanagykövetnek az extrém stílusikont, Miley Cyrust – aki idén tavasszal nagy dobásra készül a márkával közösen, a Stranger Things-ből ismert Millie Bobby Brownt és Maisie Williams színésznőt, akit a legtöbben Arya Starkként ismernek.
Idén először volt arra lehetőség, hogy a hazai márkaképviselet saját nagyköveteket válasszon a tavaszi/nyári kampányhoz. Ezek az együttműködések is a sokszínűséget tükrözik, hiszen négy markánsan különböző, de trendi stílus jelenik meg, négy népszerű, magyar influencer, Nagy Vivien (Fifty Pairs of Shoes), Kőnig Anna (FollowAnna), Cinthya Dictator és Csecse Attila részvételével. Természetesen minden izgalmas outfit egy pár Converse-el válik teljessé.
A kampány fő eleme az influencer kommunikáció, így teljes mértékben online platformra van tervezve. Ezen belül is a social media megjelenések és hirdetések dominálnak, amelyek júniusban kiegészülnek látványos, interaktív hirdetési típusokkal.