A Central Médiacsoport partnerként csatlakozott a GroupM utánpótlásnevelő programjához, így a júniusban induló következő képzésre alaposan megújul a kezdeményezés.
Immár ötödik képzési körét indítja októberben a GroupM rendhagyó utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia, amely folyamatosan fejlődik elindulása óta. A digitális gyakornoki program mellett idén tavasszal elindult a médiaügynökségi csoport médiatervező-vásárló képzése is.
A következő gyakornoki program ismét digitális fókusszal, de alaposan megújulva startol, a tervek szerint június elején. A négy hónapos gyakornoki programhoz ezúttal még több akadémista csatlakozhat, akik a Central Médiacsoporttal kötött partnerség révén nemcsak ügynökségi, hanem médiás oldalról is megismerhetik a digitális reklámpiacot.
A GroupM Akadémia május 18-ig várja a jelentkezéseket. A programba olyan felsőoktatási hallgatókat és pályakezdőket vár a GroupM és a Central Médiacsoport, akiket érdekel a digitális marketing, a média, az új marketingtechnológiák használata.
„Izgalmas kísérlet a GroupM Akadémia, amelyből folyamatosan tanulunk. A gyakornoki programban részt vett akadémisták és a saját munkatársaink, ügynökségeink visszajelzései alapján szabtuk újra a programot olyan módon, hogy az még hasznosabb, még izgalmasabb legyen a fiatal pályakezdők és a GroupM számára is. Annak pedig külön örülünk, hogy a Central Médiacsoport képében elismert, a maga piacán vezető partner csatlakozott hozzánk. A szakemberképzés fontosságáról ugyanúgy vélekedünk, miközben médiás tapasztalattal, tudással színesedik a program. Ha lehet fokozni, most még inkább érdemes jelentkezni” – mondta el Török Diána, a GroupM Head of Digital Future munkatársa, a képzés vezetője.